Toch weer die angst

Hoi Tara,
Ja als je een goede echo hebt met 12 weken ga je er toch een beetje vanuit dat alles goed blijft gaan, de eerste 12 weken zijn immers het spannendst.
De klap is des te groter!
Ik ben in 2006 bevallen van een gezonde zoon.
Vorig jaar juni was bij mijn 1e controle met 12 weken geen hartje te horen (had nog geen echo gehad) na een paar dagen   nog geen hartje en toen een echo. Het bleek met 8 weken te zijn gestopt. De klap is dan erg groot. Ik heb toen een curretage gekregen.
Na 6 weken moest ik terug voor nacontrole en had nog geen menstruatie gehad, ik ging er niet vanuit dat ik zwanger was (die kans was heeeel klein) maar toch zat er hcg hormoon in mijn bloed. Diverse keren bloed laten prikken maar het hcg hormoon steeg niet zoals het hoorde dus dat wees erop dat er weer iets niet goed was. Na een echo bleek er een leeg vruchtzakje te zitten.
Toen afwachten maar spontaan kwam niet alles dus weer een curretage.
Is een hele heftige periode geweest en ik wist ook niet dat dit een mens zo kan aangrijpen!!!
Maar ik merk dat nu ik weer opnieuw zwanger ben het toch wat makkelijker is, je hebt toch weer nieuwe hoop!
Hoe oud zijn jouw kinderen??

groetjes karin

Lullig he dat het dan geen miskraam is geworden. Niet dat het dan leuk is maar zolang het in je buik blijft zitten heb jij geen idee en denk je dat het goed gaat. Maar dat is dan dus helemaal niet zo. Gelukkig ben je nu wel over die grens heen.
Grappig mijn oudste is ook van 2006. Hij is net 3 geworden. En mijn jongste is 16 maanden.
Hoe voel jij je verder? Ik ben zo ontzettend moe en daardoor echt gigantisch chagrijnig. Kan echt zo weinig hebben. Bah vervelend hoor. Wil eigenlijk even met de jongens naar buiten maar met dit weer.........En van de hele dag binnenzitten word ik helemaal niet vrolijk. Misschien is die donkere lucht straks wel weer weg als ze uit bed komen. Ze slapen tussen de middag wel nog allebei dus dat is wel erg lekker (voor mij).

Groetjes Tara

Ik ben ook heel erg moe, slaap echt veel en soms s middags ook nog een dutje als mijn zoontje slaapt. Ben ook best wel misselijk maar heb wel het idee dat dat wat minder wordt. Maar ja ik heb het er allemaal wel voor over hoor!
Jij moet nog een week wachten voor de 1e echo of niet?

groetjes karin

Ja over een week heb ik de 1e echo. Spannend hoor. Ben dan ruim 7 weken dus nog best pril natuurlijk.
Jij bent nu al 13 weken ongeveer toch? Ik hoop voor je dat de misselijkheid nu minder gaat worden. Lijkt me heel irritant. Zelf ben ik nog nooit misselijk geweest tijdens een zwangerschap. Ik heb juist de hele dag honger, honger en nog eens honger!! Dat is ook best irritant!
Liefs Tara

Hoi,

Laat je nog even weten als je de echo hebt gehad deze week hoe het was??
Ben benieuwd!
Mijn misselijkheid is nu aardig over, ach ja   het hoort erbij!
Ik ben ook erg moe! jij ook??
Succes van de week

groetjes karin

Donderdag heb ik de echo en dan laat ik het je weten hoor!! Fijn dat je misselijkheid afneemt. Ook al is het voor een goed doel, fijn is het niet. En ja de vermoeidheid komt me bekend voor. Zowel geestelijk als lichamelijk!!!!
Wanneer ben jij eigenlijk uitgerekend?
Groetjes Tara

Hoi Tara,

Fijn dat je echo goed was!! dit heb je toch maar vast alweer!
Wanneer krijg je nu weer een echo, met 12 weken??
Wanneer was jij nu uitgerekend?? begin januari?
Ik ben 29 november uitgerekend.
Wij zijn het nu aan iedereen aan het vertellen en krijgen allemaal leuke reacties.
Van de week nog even voor controle geweest en was gelukkig weer een hartje te horen.
groetjes karin

Terug
Bovenaan