Toch weer die angst

Ik ben in principe 11 januari uitgerekend. Ze kwam nu dmv de echo wel 2 dagen eerder uit maar ze houdt de 11e nog even aan. Ik krijg over 2 weken alweer een echo. Ze vond dat ik wel erg lang moest wachten als ik er pas met 12 weken weer 1 zou krijgen. Ze is zo lief en begripvol! Ik ben er erg blij mee uiteraard.

Is jouw misselijkheid nu helemaal over? Jouw volgende echo is de 20-weken-echo zeker? Nou fijn pinksterweekend. Ben benieuwd of ik last heb morgen vorg van de luilak. Is dat bij jullie ook de zaterdagochtend voor pinksteren?

Groetjes Tara

Wat fijn dat je over 2 weken alweer een echo krijgt, ik moest 5 weken wachten maar die weken duren erg lang!
Met mijn misselijkheid gaat het beter, af en toe nog.
Verder nog wel erg moe!
Weten jou kindjes het ook al dat er een broertje of zusje komt??
Ons zoontje van ruim 2 1/2 weet het wel, maar reageert er nog niet zo heel erg op.
Wel gaan we morgen kijken voor behang,verf en een groot bed voor zijn nieuwe kamer.
groetjes karin
ps luilakken kennen ze bij ons niet

Mijn vk is erg meelevend en zei het gelukkig zelf; zullen we maar over 2/3 weken weer een echo doen anders moet je zo lang wachten en schiet de onzekerheid weer toe. Erg fijn hoor!!
Mijn jongste weet het wel , hij is nog maar 17 maanden dus begrijpt en snapt dat totaal niet. Hij praat ook nog niet echt dus dat is makkelijk. Mijn oudste zoon weet het nog niet. Hij is net 3 en ik wil nog even wachten met vertellen. Misschien over 2 weken ofzo. Of na de volgende echo. Ik ben er nog niet helemaal uit eigenlijk.

Wilde je nog wat vragen maar kom er even niet meer op. Volgende keer dan maar. Ik duik mijn bedje in!

Fijne 2e pinksterdag nog.

Groetjes Tara

Ja als je het je oudste vertelt heb je grote kans dat hij zijn mond voorbij praat.
Voel jij je verder nog goed, niet veel last van zwangerschapsklachten?
Krijg je ook al een buikje?
Hier gaat ook alles oke!
Voel me beter alleen nog veel moe en moet echt op tijd wat eten.
Mijn buikje begint te groeien mijn broeken gaan wat strakker zitten dus heb mijn positiebroeken opgezocht.
Ik heb nu over 2 en half week weer een gewone controle en met 20 weken weer echo.
fijn weekend!
groetjes karin

Hoi Karin, hoe is het met jou?

Hier alles goed. Heb donderdag weer een echo gehad, alles weer prima gelukkig. Ben wel 2 dagen eerder uitgerekend dus 9 januari. Ja joh, mijn broeken zitten ook steeds strakker. Dit is al mijn 4e zwangerschap dus mijn buik veert lekker snel mee ha ha ha. Ik ben nu 10 weken en heb ook al zwanbgerschapsbroeken aan, erg hé?!

Mijn oudste weet het nu en is helemaal blij en gelukkig, zo schattig!!

Ik heb nu vrij en we gaan maandag lekker een midweek weg, erg veel zin in!!

Groetjes Tara

Hoi Tara,

Hoe gaat het met je?
Leuke vakantie gehad?
Voel je je nog steeds goed?
Heb je deze week weer een echo of volgende week?
Ik ben nu 17 weken, heb vandaag weer een controle gehad, hij moest lang zoeken voordat hij het hartje hoorde dus er schoot weer van alles door me heen maar gelukkig was het hartje toch te horen.
hier gaat verder alles goed.
succes nog!

groetjes karin

Terug
Bovenaan