toch weer een vraag over die mecixaanse griepprik

Hi,

Ik ben aan het twijfelen gebracht. Ik heb contact gehad met de ha over mijn zoon van 2. Ik ben niet zo van enten. Maar ze vertelde dat het beter was om hem te laten enten, omdat deze griep zich vooral op de longen richt en dat is zijn zwakke plek. Het kan nare dingen veroorzaken. Kan... hoeft dus niet. Er zijn volgens haar in Australie al meer dan 1 miljoen mensen geent en daar zijn nog geen "rare dingen" gebeurd. En ja, toen begon ze over mij: ik heb ook nogal wat met mijn longen te stellen. Ben niet voor niks ziek van de Q-koorts geweest. Dat slaat ook op de longen. Ze heeft me stevig aangeraden om me wel te laten enten, juist vanwege mijn longen. En voor de baby kan het geen kwaad, zeker gezien mijn 26 weken zwangerschap.....

En nu weet ik het niet meer. Ik was zo stellig met mijn nee en nu is er twijfel. Misschien wacht ik nog 2 weken, want dan ben ik 28 weken en ik heb gehoord dan met 28 weken of meer er in ieder geval geen kans meer is op aangeboren afwijkingen (met welke inenting dan ook, niet alleen deze griep).

Pfff... waarom heb ik nou toch van die zwakke longen gekregen....

Gr. Tamara.

Terug
Bovenaan