toch zwanger

quote: apfelstrudi reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-11-2008 16:42:27'));

Hey Patricia,

Gefeliciteerd! Wat fijn om te horen! Geniet ervan!
Ik ben inmiddels ook weer gestopt met de pil. Hopelijk gaat het bij mij ook zo snel.

Dikke kus Trudi

heej meis

zal voor je duimen dat je je ook weer snel mag toevoegen
gewoon klussen als je zin hebt dus gewoon de hele periode:p ik ben dus ook later als me eisprong bevrucht haha

liefs

Hallo,

Gefeliciteerd,, eindelijk uit de onzekerheid.. geniet ervan en een fijne zwangerschap gewenst!

Gr MJ

Hoi Patricia,
Ben echt zoooo blij voor je!!!!!
Reken ik dan goed dat je rond juli bent uitgerekend?Leuk hoor, een zomerkindje!!!!

Met mij gaat het weer prima, ben gelukkig niet zo neerslachtig als bij m'n miskraam in september...
Lenthe leid me heerlijk af, mevrouw is nu 9 maandjes en loopt rond de salontafel, ben supertrots.
Inmiddels gaan we er weer helemaal voor, nog een  weekje en dan hoop ik weer overtijd te raken, om het zo maar te zeggen...
Maar ik wacht dan denk ik nog wel even eer ik het op 't forum gooi, mocht er weer leven in m'n buik zitten,  want nu 2 keer in 3 maanden te moeten schrijven dat het wederom niet goed is gegaan is niet fijn....

Maar ben echt zo blij en vrolijk voor je!
Leuk straks ook dat Caitlynn maar 1,5 jaar schelen, kunnen ze lekker spelen samen!
Zie je het je al voor je?!
Ben je nog misselijk?

Nou, geniet ze en op naar maandag!!!

Groetjes Roos.(missmama)

Hoi Patricia,

Wat fijn om te horen dat na alle onzekerheid je toch zwanger blijkt te zijn!

groetjes Marieke

quote: miss mama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-11-2008 21:46:44'));

Hoi Patricia,
Ben echt zoooo blij voor je!!!!!
Reken ik dan goed dat je rond juli bent uitgerekend?Leuk hoor, een zomerkindje!!!!

Met mij gaat het weer prima, ben gelukkig niet zo neerslachtig als bij m'n miskraam in september...
Lenthe leid me heerlijk af, mevrouw is nu 9 maandjes en loopt rond de salontafel, ben supertrots.
Inmiddels gaan we er weer helemaal voor, nog een  weekje en dan hoop ik weer overtijd te raken, om het zo maar te zeggen...
Maar ik wacht dan denk ik nog wel even eer ik het op 't forum gooi, mocht er weer leven in m'n buik zitten,  want nu 2 keer in 3 maanden te moeten schrijven dat het wederom niet goed is gegaan is niet fijn....

Maar ben echt zo blij en vrolijk voor je!
Leuk straks ook dat Caitlynn maar 1,5 jaar schelen, kunnen ze lekker spelen samen!
Zie je het je al voor je?!
Ben je nog misselijk?

Nou, geniet ze en op naar maandag!!!

Groetjes Roos.(missmama)

heej meis

ben blij dat het al wat beter met je gaat meis,ja wat gaat het toch hard he met onze schatjes hihi...hoop dat je je ook snel weer mag toevoegen bij ons;P:p

voel me met vlagen misselijk en veel draaierig in me hoofd en moe haha

Hey meid,

Kom je een paar dagen niet achter de computter en dan is er wel weer heel veel gebeurd!!!

Proficiat komt alles toch nog goed. Zou nog wel wat meer willen typen, maar er roept er 1....

Geniet er van!!!

Groetjes Wendy

quote: bekker reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-11-2008 17:12:25'));

Hey meid,

Kom je een paar dagen niet achter de computter en dan is er wel weer heel veel gebeurd!!!

Proficiat komt alles toch nog goed. Zou nog wel wat meer willen typen, maar er roept er 1....

Geniet er van!!!

Groetjes Wendy

heej wendy:)
ja toch nog goed nieuws he hihi maaruh jij bent ook zwanger:p hoelang al????of hebben we daar al over gehad haha

liefs

Terug
Bovenaan