toch zwanger

Hey Patricia,

Klopt hier was het ook raak. Als het goed is ben ik nu 7w2dgn, heb volgende week maandag de echo. Dan hoop ik dat alles goed is !!!.

Hoe heb jij die banner hier gekregen??? Ik kijg alleen codes te staan.....
Misschien beetje te weinig geduld....

Hoe is het met je? Al ergens last van? Hier gaat nog alles goed, alleen heel moe...Gelukkig dat Jordy veel slaapt.

Groetjes Wendy

Hey,

Fijn dat je nu de zekerheid hebt, dat het toch zo is!
Gefeliciteerd.

Liefs,
Karlien

quote: bekker reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-12-2008 10:39:15'));

Hey Patricia,

Klopt hier was het ook raak. Als het goed is ben ik nu 7w2dgn, heb volgende week maandag de echo. Dan hoop ik dat alles goed is !!!.

Hoe heb jij die banner hier gekregen??? Ik kijg alleen codes te staan.....
Misschien beetje te weinig geduld....

Hoe is het met je? Al ergens last van? Hier gaat nog alles goed, alleen heel moe...Gelukkig dat Jordy veel slaapt.

hoi hoi

geweldig heweer zo,n humpie in je buik,tis weer net zo spannend als bij caithlyn...
alleen gaat de tijd nu wat sneller haha..
voel me op zich goed hoor,alleen idd errrrug moe bah bah dat vind ik nog het ergst van een zwangerschap die moeheid. bleuhh
maar goed dat nemen we er maar bij he,verder weinig klachten nog ja met vlAGen misselijk en dit had ik bij caithlyn totaal niet maar ja ook dat hoord er bij
wat fijn dat jordy lekker veel slaapt,caithlyn op het moment heel weinig denkdat er weer een tandje aangaat zitten komen want ze heeftweer spuitluiers hele billetjes kapot echt erg dit heeft ze nog nooit gehad en dan heeft ze toch al 8tandjes dus ja tis elke keer maar weer de gok of ze er last van hebben of niet

kan niet wachten om dalijk weer een baby kamer te creeenblijft leuk haha ach we hebbennog heel wat weekjes te gaan...

en wat betreft de banner het klopt idd dat je een code ziet als je hem plakt maar zodra je het bericht plaats word het automatish een banner

liefs mama van caihtlyn 03.03.2008

en

Terug
Bovenaan