A
Anoniem
Guest
Hoi Mama's,
Net als vele andere mama's droomde ik als kleine meisje altijd over later.. Later als ik een "man" had en hoeveel kinderen ik dan zou willen.. Natuurlijk allemaal op fantasie berust, want je weet pas daadwerkelijk wanneer je gezinnetje compleet is als je zelf een kindje hebt. Of je kind makkelijk of een handenbindertje is, maar ook je financiele positie speelt hierbij een grote rol.
Nu dat je in die fase zit waar je vroeger als klein meisje vaak over fantaseerde vraag ik me af of je er nu anders over denkt.. Of blijft het zoals je het je altijd had voorgesteld?
Neem het TOEN/HEDEN/CONCLUSIE schemaatje over zodat het overzichtelijk blijf..
Ik zal beginnen;
TOEN: Ik riep altijd dat ik graag vier kinderen wilde hebben. Een gezellige drukte rondom de tafel met eten etc.Ik had er zo'n romatische beelde bij...
HEDEN: Ik kan me er niets meer bij voorstellen. Ik heb er overigens de financiele middelen niet voor (te denken aan een erg grote auto, groot huis, studie), maar het lijkt me ook een heel karwei.. drie kinderen vind ik nog altijd heel leuk, maar dat is even afwachten. Als nummer twee net zo makkelijk en lief is als Kay is het in ieder geval het overwegen waard!
CONCLUSIE: Wij willen zeker twee kinderen. Een derde is een optie, vier is to mutch!
Esmé mv Kay