Toen/Heden/Conclusie.. (Wie volgt?)

TOEN:
Wilde ik gelukkig worden met een lieve man die ook de vader zou worden van mijn kindjes. Ik wilde op mijn 25ste mama zijn van 3 koters! Ik zou thuis blijven voor de kids en we zouden uiteindelijk  gaan wonen in een huis(je) in het buitengebied. Samen met een hond, een kat  en het bij het buitengebied  behorende kleinvee, zouden we erg gelukkig zijn.

HEDEN:   Tja, plannen te over!! De hapering zat hem vooral in de tijd en het liep allemaal even heel anders. Ik was 34 toen de oudste geboren werd en het is bij 2 kindjes gebleven (tot op heden). Ik sta nog steeds open voor een eventuele gezinsuitbreiding in de toekomst. Van het gelukkige plaatje is weinig terecht gekomen. Ik ben weliswaar thuis voor de kids, maar niet vrijwillig. Ik had een hond, maar die is met mijn ex mee en mijn poezehoes is in december overleden.

TOEKOMST:   Daar kan ik natuurlijk nog heel weinig over zeggen, maar fantaseren mag altijd niet waar?! Ik ben sinds kort mijn prins op het witte paard  tegengekomen en wie weet dat ik (wij)  een aantal dingen nog kan (kunnen)  realiseren. De tijd zal het leren. Ik fantaseer over een gelukkig leven met een man die ook echt om mij geeft om wie ik ben. Samen met hem krijg ik nog een kindje en ons gezinnetje is dan compleet. Over een aantal jaren laten wij ons oog op een woonboerderijtje vallen en gaan heerlijk in het buitengebied wonen (waar we het van betalen, ..... ik zou het (nog) niet weten!!). Met de hond, kat en  het bij het buitengebied behorende kleinvee leven we nog lang en gelukkig !! Zwijmel, zwijmel......

Groetjes Fonske

Toen:

Droomde altijd om ver in het buitenland te wonen met ontzettend veel dieren op een boerderijtje met heeeeeel veeeeel grond
Met een lieve man en twee kinderen
En dat ik werk zou hebben iets met Dieren

Nu
Die lieve man is uitgekomen en we hebben al 1 kindje
Dat buitenland dat is een dorpje geworden in Nederland hahaha
Maar we hebben wel veel dieren.
Maar alleen  geen werk erin.

Conclusie  
2 kinderen worden er misschien wel 3 in de toekomst.
We wonen in een heerlijk huis en hebben een geweldig en heerlijk dochtertje
En ben gewoon heel erg gelukkig.
Dat buitenland blijft wel trekken maar heb een man die helaas niet  uit Nederland wilt.

Toen

Vroeger dacht ik eigenlijk niet zo ver in de toekomst. Mijn moeder is overleden toen ze 34 was en ik heb altijd gedacht dat ik ook niet zo oud zou worden. Ook was de thuissituatie er niet naar om over de toekomst na te denken. En áls ik dan ooit kinderen zou krijgen, dan graag na de bevalling. Dat leek me te pijnlijk.

Heden
7 Jaar geleden kwam ik mijn man tegn. Hij woonde hier al in het dorp en een jaar later ben ik er bij gekomen. Na 4 jaar samenwonen zijn we getrouwd. Precies 14 maanden later is Dean geboren. Het is mee 100% meegevallen (behalve de 47 uur durende bevalling, maar ach). Dean is een supermakkelijk ventje en zo wil ik er nog wel een paar. Ik werk ook met kinderen en vindt het heel leuk.

Toekomst
We zouden graag 3 kinderen willen dus wie weet. Alleen niet te snel op elkaar. Ik ben super gelukkig en heb eigenlijk niet zo veel meer te wensen. We zouden wel graag nog eens een vrijstaand huis willen hebben en in het buitenland wonen. Je moet toch iets te dromen hebben?

Groetjes,
Nelly.

TOEN:

Droomde ik eigenlijk nog niet echt van kinderen! Ik wilde al toen ik 6 was alleen maar volleyballen!!! ;) En dat heb ik dus ook maar even tot mijn 25 ste iedere dag gedaan! (Tja, mijn vader is mijn held hoor, die reed toen ik nog geen rijbewijs had overal naar toe!). Heb heel wat sporthallen in europa gezien, kampioen van Nederland geworden en er lekker van geleefd. (tja, echt gezellig is het voor de buitenwereld niet om iedere dag van 15:00 tot 19:00 te trainen...)

HEDEN: Toen ik stopte met professioneel volleyballen ging ik  pas "lekker"  leven! En wilde ik heel  graag kinderen, Toen we verhuist waren was het meteen pats boem, raak. Mijn hubbie wil er 5, ik vind 3 ook wel genoeg....Lekker met z'n allen op vakantie, spelletjes doen,  naar de dierentuin....

CONCLUSIE: Wij willen zeker  drie kinderen, de rest is is wat veel, (waar laat ik ze in de auto, in het huis ed!!

Lisenka mv Tessa

Hi dames,
TOEN
Zolang als ik weet wil ik vijf kinderen, vroeger wilde ik dierenarts, verpleegster of non worden(dit alleen door een of andere film, ben niet gelovig)
Ik wilde ook graag trouwen met een hele lieve man.
Ik heb altijd gezegd er voor m'n kinderen te zijn en dus niet te werken.
HEDEN
Ik ben getrouwd met een hele lieve man, en samen hebben we een hele lieve dochter.
Ik heb nooit voor dierenarts geleerd, evenals verpleegster of non. Ik  ben timmervrouw en heb nog  studie spw gedaan, maar niet afgemaakt.
Ik  werk acht uur in de week, dan is mijn man thuis om voor Lynn te zorgen, anders had ik mijn baan gewoon opgezegd.
CONCLUSIE
Mijn conclusie is dat er toch een hoop dingen anders zijn verlopen, dan wat ik als klein meisje voor ogen had.
Ben blij dat ik geen dierenarts ben of verpleegster, vind bloed niet gezellig en spuiten.... breek me de bek niet open.
Tja non, nee gelukkig niet.
Mijn man wil ook wel graag een groot gezin, misschien geen vijf maar drie vindt ie sowieso wel gezellig, ik wil er nog steeds heel graag vijf.

X

TOEN:      Mijn droom was om jong moeder te worden en dan het liefst van 2 kindertjes.

HEDEN: Ik ben nu 38 en heb een pracht van een zoon die errugh lang op zich heeft laten wachten. Bovendien was ik al 32 toen ik Wilfred leerde kennen.
Een tweede zal er niet meer bij komen, want dan vinden wij ons te oud (het duurde bij mij iedere keer 2 jaar eer ik zwanger was) en met één kindje kan je toch nog veel dingen blijven doen, vind ik.
Op 4 juni gaat er bij manlief een knoop in.

CONCLUSIE: Iets later dan gepland heb ik eigenlijk alles wat mijn hartje begeerd! En ben ik superhappy met mijn huidige bestaan als fulltime huismamma!!

Dikke kus van Cissy

TOEN:

Ik wilde altijd graag zoveel mogelijk kinderen!!! Hoe meer hoe beter! Mijn ouders wilden dit ook graag, maar door een erfelijke ziekte in de fam. (die mijn moeder gelukkig niet heeft en ik dus ook niet) lukte dit niet en bleef het bij 2.
Ik zou verloskundige of kraamhulp worden, iig iets met kinderen. En natuurlijk een ontzettend knappe, rijke man die alles voor mij over heeft, met name en groot huis. Ook wilde ik absoluut een hond, het liefste 3! Oh, ja ik wilde voor mijn 27e kinderen.

HEDEN:

Nou veel kinderen wil ik nog steeds graag. We zijn nu heel erg blij met Twan en er komt er zeker (nou ja, zeker weten doe je nooit) een 2e bij. En hoogstwaarschijnlijk ook nog wel een 3e. Als de 2e een jochie is, gaan we zeker voor nr. 3 en anders nou eigenlijk ook. hahaha. Ik studeer nu voor juffrouw, dus iets met kinderen gaat wel lukken. (hiervoor was ik reisadviseuze en werkte ik op een reisbureau.) Ik was 24 (net) toen Twan is geboren. Ben getrouwd met Tom, die natuurlijk ontzettend knap is. Zijn ouders hebben een eigen bedrijf die hij overneemt samen met zijn broer, dus dat geld zit ook wel snor. En het huis.... we zijn gelukkig hier, maar wel op zoek naar iets groter.  

CONCLUSIE:

We hebben ons huis 2,5 jaar geleden gekocht. Toen kreeg ik Quinty (border collie) voor mijn verjaardag. Of het er 3 worden, ik denk het niet. (We hebben lang getwijfeld over nog 1, maar toen ik zwanger raakte hebben we dat snel aan de kant gezet. K zou dr niet aan moeten denken om nu een puppy te hebben, terwijl ik al zo druk ben met Twan..... )Toen raakte ik zwanger en zijn we getrouwd en nu hebben we Twan nog. Er komen (als het ons gegund is) dus nog wel 2 kindjes en misschien toch nog 3 bij, maar verder ben ik super gelukkig.

Liefs Maaike

Wat leuk te lezen dat er zoveel een groot gezin willen hier...terwijl het gemiddelde in nederland onder de 2 kinderen ligt 1,8 of zo.
Ik wil er ook wel 4 dus nederland raakt voorlopig niet leeg haha

Terug
Bovenaan