Too much....

Ik vind het wel een erg goed idee! Heb me inmiddels aangemeld bij Dionne. Het andere forum, aaaaaaaaaaaaaaaaaaarggggg, van wie was het nou? Mijn geheugen is nog steeds een zeef. Is ook prima, maar laten we even afspreken welke we nemen dan? Als de ene helft hier zit en de andere helft daar wordt het wel heeeel erg rustig!

groetjes,
Sabine

Hoi!
We zijn inmiddels al met 16 en dat worden er vast wel meer.  Het forum is nog wat kaal, maar aankleding is in ontwikkeling. Hopelijk tot snel, medefebruari en daaromtrent mama's!

Groetjes Dionne

misschien mag ik het niet zeggen: maar ik vind het geen leuk idee!!

ik vind het juist leuk dat hier veel mama's zijn en op zich merk ik het niet eens, ik zie wel vaak de zelfde personen die een topic openen!!

ik zou het heel jammer vinden als hier heel veel mama's weggaan!!!

wat maakt het uit dat er steeds meer mama's bijkomen??????????????
vind het een beetje een domme reden omdan maar een andere forum te openen?

sorry dat ik dit zeg, maar dat is mijn mening!!!

groetjes Wilma

Hai

Ik heb me inmiddels ook aangemeld bij Dionne, maar ik geloof dat ik een bevestigingsemail moet krijgen ofzo. daar wacht ik dus op. Ben echt een deuske hiermee... Ik krijg nl alleen een scherm met de mededeling dat ik ben aangemeld, maar dus moet wachten op de mail, die ik overigens nog niet gehad heb. Of mis ik iets???

hallo,

eerlijk gezegd zou ik het wel jammer vinden,  door al die verschillende tips, meningen etc. heb je er juist heel veel aan!

maar goed, ieder zo zijn eigen mening!
Groetjes  Sandra

Terug
Bovenaan