top- en miskoop

A

Anoniem

Guest
Zo weer een onderwerp van een ander forum "gestolen".

Wat hebben jullie gekocht en nooit gebruikt of juist het omgekeerde.

Miskoop:
fietskar ik dacht hem heel veel te gaan gebruiken,maar mijn man heeft tessentijds een andere baan gevonden met auto van de zaak.Dus ik heb een auto bij de deur.En de fietskar is toch wel heel ver naar achteren je bent zo lang.Via felicitas heb ik zo'n Nuby flessenset gekocht,maar nog nooit gebruikt.Ik gebruik de flessen van avent en daar ben ik heel tevreden over.

Topkoop:
Hier heb ik lang over na moeten denken,maar ik denk toch dat dat de trip-trap kinderstoet   is.Ook met mijn kinderwagen van Quinny ben ik heel blij.

Groetjes Jessica

hoi
ik moet hard denken voor een miskoop,heb zeker wel bewust gekocht,hahaha.als ik toch wat op moet noemen,ik had flessen van de etos gekocht maar die lekken.zeer vervelend.heb ze ook van avent.die zijn goed..
top aankoop vind ik mijn xadventure kinderwagen,en inderdaad nu de triptrapstoel,en de autostoel(anouk zit er in als een koningin).ze is trouwens wel bang als de voorstoel naar achter komt.en de staafmixervoor de hapjes.
gr petra

oja toch een miskoopdie me te binnen schiet,flessenwarmer.weinig gebruikt

Miskoop: eigenlijk de Doomoo seat, Birgit kan dus NIET stil zitten, maar hij kan tot 30 kilo dus ik heb nog goede hoop. En de fisherprice smart stages schommel, deze schommelde niet "hard"genoeg en madam werd boos. Ik heb m gelukkig weer kunnen verkopen via marktplaats.

Topkoop: De fisher Price cradle swing, Op marktplaats gekocht en gelukkig quitte gedraaid met de verkoop bovenstaande schommel. Deze gaat lekker hard, en madam valt er in in slaap... Ze zit er elke dag erg vaak in, want overdag weigert ze absoluut haar bed.. dat wordt nog een uitdaging als ze te zwaar word...
En de loopwagen is ook voor mij een topkoop, tis misschien niet goed, maar ze crosst rond al seen princess en vanaf 5 mnd al ...
Deze 2 dingen hebben mij een hoop rust gegeven, weet niet dat t altijd goed is, maar soms moet je even voor je zelf kiezen...

Evelien

miskoop ik had toen in nog zwager  was van avent zn borstkolf en flessenwarmen + 5 flesjes alles in 1 doos gekocht nooit gebruikt.

topkoop mijn gezelle fiets + kinderstoeltje hij fiets heerlijk en djess heeft er ook veel plezier van ze vind het prachtig

Miskoop: Nuby flessenset. Zelfs die van de blokker zijn nog wel fijner!!

Topkoop: Wipstoeltje!!! En mijn nieuwe autostoel van Maxi Cosi, daar zit ie in als een Prinsje!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

MISKOOP:een babyfoon,deze ligt nog in de verpakking,nog nooit gebruikt.Misschien van de zomer,als we in de tuin zitten en Luuk niet kunnen horen.

TOPKOOP:Buggaboo kinderwagen en de mobiel in de box,toen Luuk heel klein was vond hij het ronddraaien en muziekje leuk,nu kan hij spelen met de diertjes die er aan hangen met magneetjes en  er af kunnen,hij trekt ze er met alle geweld af,en dan mag mama ze weer eraan hangen..leuke bezigheid

Liefs,Swinnie

Top:
-Doomoo seat (zitzak)
-Speelkleed van Tiny Love

Flop:
-Drijvend badmatrasje, je kindje krijgt het steenkoud.

Topkoop: X-adventure kinderwagen.

Miskoop: badzitje "Daphne".

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan