top- en miskoop

Topkoop:

Chicco loopstoel (van Marktplaats maar zgan).
Uiteraard de kinderwagen (Quinny)

Miskoop:
de flessen van Nuby (ook door felicitas aan laten smeren, maar dochter krijgt bv en weigert flessen)

Ik zal nog wel meer miskopen hebben maar daar kom ik ff zo snel niet op,

groetjes van Sonja

Leuk topic!

Bas is onze tweede, dus dit keer niet zo heel veel nieuw gekocht, maar wel degelijk een paar miskopen gedaan in het verleden.

Miskopen: 3 tuitbekers van Nuby in de aanbieding gekocht toen ik zwanger was van Eva. Die leken me nu super handig. Eva heeft er nooit uit gedronken en Bas vind ze vooral leuk om heel hard mee te gooien!
KiddyBoard. We hebben een Quinny dus daar kon alleen het duurste model op (bijna 80 euro). We hebben hem maar zelden gebruikt. Je duwt jezelf een breuk als je kind erop staat.
Zo'n drijvend bad ding hebben wij ook gekocht. We hebben niet eens een bad ! Die hebben we voor de vakantie gekocht en voor bij opa en oma. Als we hem 5 keer hebben gebruikte dan is het veel.
Een draagzak die je ook als hangmatje in de box kunt gebruiken. Heb hem één keer gebruikt. Eva woog negen pond en aan het eind van de straat had ik al geen schouder meer over!
Toen ik zwanger was van Eva kocht ik een grote pot Sudocreme. Die hadden we vast nodig voor haar billen...... Die pot is nu nog niet open. Zowel Eva als Bas hebben écht nooit luieruitslag. En als ik wat sudo wil gebruiken dan hebben we van die kleine probeer potjes gekregen.....
FLANELLEN LUIERS??????? (Ik weet nu nog niet waar die voor zijn)

Top aankopen: De ANTILOP van de IKEA. We hadden hem al voor Eva en ook Bas zit er veel in. De best besteede 12 euro ooit! Hij gaat overal mee naartoe.
Ik heb op marktplaats een tweede hands buggy gekocht (ook voor 12 euro). Dat is een superding (MacLaren).
De triptrap. Het blijft een superstoel (we hebben er nu twee en ze staan gewoon aan de tafel).
De Difrax S-flessen. Super dingen!

Groetjes, Karin

Top aankopen;

* Quinny wandelwagen
* Wip stoeltje (marktplaats)
* Avent fles
* Voedingskussen
* Badsteuntje "daphne"
* Kinderstoel Tiamo
* Staafmixer
* Draagzak Bjorn (marktplaats)
* Flessen sterilisator (marktplaats)
* Maxi cosi  cabrio fix (scheelt een hoop gepiel!!)
* Slabben van Silly Billyz (geen vlekken en uitspoelen onder de kraan en voor volgende voeding weer droog)

Miskopen;

*  Diffrax S fles (lekt)
* Sommige kleertjes
Verder niks eigenlijk...

Hoi hoi,

Miskoop: Flessenwarmer, hebben hem 3x gebruikt.
Graco kinderwagen, wat een k*tding zeg!! Hebben hem via Markplaats verkocht.
5 Flessen van de HEMA, stonden op het lijstje, maar hebben er geen 1 gebruikt, alleen de spenen kwamen goed van pas

Topkoop: Quinny kinderwagen, rijdt erg goed!!!
Magnetronsterrelisator.
Draagzak.
Jumper, en loopstoel. Weten we niet meer wat we met hem moeten doen, tot zijn eten, gaat hij daarin

Groetjes Debby.

Hoi!

Mijn miskoop is: het wipstoeltje, hij is erg lastig dichtmaken en moeilijk om mijn zoontje erin te doen. Hij hangt er ook echt in... niet handig!!

Mijn topkoop is: mijn quinny kinderwagen, de B-free-flessen en de kinderstoel (Tiamo)!!

Groetjes!

Nou de hele dag na lopen denken, maar wij hebben (gelukkig) geen miskoop gedaan. Heb overal plezier van.

Ons toppertje is de kinderwagen Koolstra, zitje voor in bad (geen idee hoe die heet, is  groen met speeltjes)  en de kinderstoel Bloom!!

Grappig om te zien dat de top aankopen van sommige mensen de miskopen van andere zijn...... Zo zie je maar, over smaak valt niet te twisten!

Groetjes, Karin

Hoi hier onze toppers en missers;

Missers:
- Quinny Buzz (voorwiel slipte op elke gladde vloer)
- Bbebe Confort Trophy (gordels te klein, zodta hij niet in de buggyzit kan)
- Badzitje (Hij zit in zijn kleine badje in het grote bad en gaat prima, je moet er immers toch altijd bij blijven.)
- Sudocreme (Wij gebruiken Vaseline, tip van de kraamverzorgster)
- Complete serie van Zwitsal en Natusan (al bleek de talkpoeder erg handig laatst toen Robbin de waterpokken had!)
- Draagzak
- Luiertassen (op de een of ander manier latijd te klein)
- Zachte stoffen boxkleden
- Mobiel Ark van Noach (niet op de mobiel zelf, maar er past vrijwel geen mobiel goed op de Bobita box Rocco, en op zijn ledikantje ook niet heeft een brede rand, hebben wij nooit bij stil gestaan :))
- Wipstoeltej Chicco (hij lag m,eer half onder het stoeltje dan er gewoon lekker op.

Toppers;
- Bugaboo wagen!!
- Weekendbedje van Babybjorn!! Super ding.
- Tummy Tub van BebeJou, lekker groot, pas later gekocht maar hij past er nog in, nu handig bij Opa en Oma
- Wit kastje met rode bakken van de Ikea (Urenspeelplezier, alles in de bak, alles uit de bak.)
- Aankleedkussen XXL van Kidzimpulz, geen pijnlijke hoofd of enkels als meneer ze omhoog gooit en laat vallen.
- Boxkleed KidzImpulz (precies op maat voor de Rocco box, makkelijk af te nemen in veel kleuren!)
- Maxi Cosi CabrioFix met Easy Base (makkelijk voor paps en mams)
- Aventflessen, maar ook nu de kleine S-flessen voor sap van Difrax
- Eetbordje van Babybjorn, kan niet kantelen!
- Maxi Cosi Tobi, zoals vele al zeggen, net een prinsje in de auto (bij mama voorin, lekker gezellig) en geen gehuil meer!! (Dat deed hij in de MC Cabrio steeds al we stil stonden.)
- Boordslabben van Isi MIni, super en blijven mooi, vrijwel vlekvrij te houden!! maar ook de knoopslabben van Zeeman super!!
- Kleding Van Zeeman!! Had niet verwacht dat de truitjes zo mooi zouden blijven! Normaal ben ik namelijk een erg merkenmens.

Gr
Sandra

Terug
Bovenaan