top- en miskoop

Toppers:

Römer King autostoeltje vanaf negen maanden
Tiamo kinderstoel (sorry dames maar ik vind de triptrap echt lelijk)
Hema staafmixer
Hema kleding
En als ze net gaan eten vind ik de hemalepeltje heel fijn, die zin niet diep waardoor ze gemakkelijk leeggehapt kunnen worden.

En eigenlijk maar één miskoop en dat is de hemababyfoon. Wat een onding is dat zeg. Hij stoort bij het leven/

Wat een leuk topic!

Miskopen:
- magnetronsterilisator (tja ik heb em nooit gebruikt, het kwam er niet van)
- wandelwagen (tweedehands gekocht maar jemig wat een bakbeest. Even meenemen naar de stad en je hele achterbak ligt vol).
- tummy tub. Ze paste er al snel niet meer in (en wilde niet meer zitten, alleen staan)
- badzitje (mevrouw moest huilen als ze erin zat)
- flanellen luiers (wat MOET je ermee???)
- beddengoed voor de wieg. Ze paste er maar liefst 4 weken in (gelukkig was de wieg gratis haha).
- Zwitsal baby olie (de fles is nog ongeopend)
- navelbandjes (mja ze stonden op het lijstje, had ik misschien even moeten navragen bij de kraamzorg of ze echt nog gebruikt werden :))

Topkopen:
- Avent flessen
- Medela elektrische borstkolf (intensief gebruikt voor 3,5 maand)
- Groot dik speelkleed van kidzimpulz
- Logeer/weekendbedje van Baby Bjorn (op zich (nog) niet veel gebruikt, maar hij is zooo handig verpakt en licht!)
- mobile met gekleurde visjes van de Ikea. Die eerste maanden was ze verrukt als ze ze zag. Nu ze 7,5 maand is, is dat toch anders ;)
- Elmo knuffel (haar ogen worden groot als ze Elmo ziet en ze wordt helemaal enthousiast)

Vast nog wel meer dingen die ik me later nog bedenk :)

Ik heb er ook nog wel een paar:

TOP:

- reukloze luieremmer waar eigen vuilniszak in gaat. Op Marktplaats gekocht.
- babycook
- een muziekdoosje welke leuke plaatjes op het plafond projecteert, vind Mick helemaal leuk.
- avent producten
- stoere schoentjes van nike, puma etc.

NOP:

- Nubby flessen set, ook gekocht bij felicitas nog nooit gebruikt
- flessen warmer

Er zullen nog wel meer dingen zijn maar daar kom ik even niet zo snel op.

quote: kimmie26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-03-2008 10:41:26'));

Ik heb er ook nog wel een paar:

TOP:

- reukloze luieremmer waar eigen vuilniszak in gaat. Op Marktplaats gekocht.
- babycook
- een muziekdoosje welke leuke plaatjes op het plafond projecteert, vind Mick helemaal leuk.
- avent producten
- stoere schoentjes van nike, puma etc.
- de maxi cosi helemaal top, zit ie nu nog in (in de auto)

NOP:

- Nubby flessen set, ook gekocht bij felicitas nog nooit gebruikt
- flessen warmer

Er zullen nog wel meer dingen zijn maar daar kom ik even niet zo snel op.

Top:

Stokke kinderwagen
Tripp Trapp stoel
Hema spenen en flessen

Missers:
kledingmaat van Villa Happ

Hoi hoi,

gelukkig hier weinig miskopen tot nu toe:

top:
- stokke trip trap (lekker handig aan tafel te schuiven en in tig kleuren te koop)
- buggy v.koelstra, lekker in slaapstand te zetten en wielen rollen op gladde vloer nog
- luiertas + luierrugtas (handig voor a/d buggy, 2 hengsels zeg maar en handig voor op  vakantie)
- super topper: sack 'n seat, echt geweldig op vakantie als er in je huisje etc. geen kinderstoeltje is!!
- aankleedkussen XXL van KidzImpuls
- commode met brede laden, ideaal om alles in te stoppen
- marktplaats met leuke kleertjes, super

miskoop:
- hoes aankleedkussen XXL van KidzImpuls, gewoon  rotding nl. je kunt er beter een handdoek overheen doen, blijft nog beter zitten ook en 3x zo goedkoop
- s fles van difrax, eerst moeten uitpuzzelen via een magere omschrijving op internet hoe je de fles om moest houden
- tummy tub van bebéjou, niet 1x in geweest, vond het echt niets (bad heb ik trouwens ook na 3 mnd al verkocht, was zo'n dure badset van totaal  â‚¬  140, jammer)

groetjes,
xx Roos xx

Topkopen:
- Graco Tour De Luxe wandelwagen
- flessen van Dr. Brown en B-Free (de brede)
- loopstoeltje
- Ikea kinderstoel (die van EUR 12,-!)
- wieg (ze had er maanden heerlijk in geslapen)

Miskopen:
- wipstoeltje (ze wilde er nooit in zitten!)
- Graco schommelstoeltje (in verschillende standen geprobeerd met alle melodietjes, niks hielp)
- draagzak (mevrouwtje wil er niet in blijven)
- flessenverwarmer van Prénatal (na 1x blijft het melk nog koud, na 2x brand je je tong eraan)
- zo'n stoeltje die je aan een tafel hangt, zodat je kleine aan de tafel kan zitten

Terug
Bovenaan