Topic voor Mama's die weer zwanger willen worden..

Hier een mama die niet meer zwanger wil worden en erg gelukkig is met twee meiden maar wel iedereen die aan een brusje denkt veel succes wensen.
Grappig dat commentaar op het zwangerforum, ik vond het toen ik zwanger was al niks maar goed, misschien is het wel leuk als je zwanger bent van je eerste kindje en alles nieuw is. Wij zijn tenslotte allemaal heel ervaren met gespannen borsten, plopjes etc...hahaha...enne "glitters strooien"???????????????????????????????
En Esmee, je hoeft inderdaad niets te voelen, ik kwam er bij Linde pas achter dat ik zwanger was toen ik al 2 weken over tijd was ( had geen idee dat ik al ongesteld had moeten worden) ik voelde me ook niet zwanger ofzo.
Maar goed allemaal veel plezier met het ontwerpen van een nieuw kindje, maak er weer iets moois van!!!

groetjes Danielle.

Oh jee, mijn borsten zijn opgezet, heb krampen in mijn buik en ben misselijk????

Borsten opgezet: Campina doet weer goed zijn best!
Krampen: Er zit een scheet dwars
Misselijk: Net te veel koekjes gegeten

Hahahahaha, jullie ook met je glitters, kon het gewoon even niet laten, ben ontzettend melig op het moment.

Maar ik hoop voor de klussers dat het klussen een mooi resultaat zal opleveren!!

Groetjes, Marieke

mijn tip:
Op vakantie gaan dan heb   je zoveel tijd dat je alleen maar zwemt slaapt eet en klust hihii en en dan kom je zwanger terug zonder erbij na te denken.
althans bij mij is het toen gelukt.

succes met klussen en die spanning als je weet ongesteld moet worden.

kus Wendy

Haha, dat is ook mijn tip altijd: hup op vakantie en ontspannen maar! (Fuerteventura, januari 2006)

Maarree, geloof dat er hier geen stress is toch? Deze dames zijn redelijk ontspannen, zo van, we zien wel, gestopt met de anticonceptie???

Jammer dat ik niet met glitters mag strooie van jullie maar anders had ik het zeker gedaan, whahahhaa .

Als je weinig geduld hebt, dan kun je  jezelf altijd nog laten pendelen. Er is iemand op het zwanger-worden forum die pendelt, er zijn al 110 aanvragen! Ik zal m'n mening er maar niet over geven...

Oohh.. jullie zijn wel hard voor die pas-beginnende-a.s.-moeders hoor!
Ik durf te wedden dat jullie de eerste maand dat jullie gestopt waren met die pil ook van alles en nog wat voelde en dat breeduit op het forum vertelde.
Geef maar toe!!

Maar ik geef toe, een meiske wat 4 keer een paragnost belt om te vragen of ze zwanger is terwijl ze ongesteld geworden is........ tja.

Tessie

Er is er ook een die  de pil slikt, maar wel graag wil weten of ze zwanger is? Huh?

Wat is dat toch over die glitters strooien??? Ik snap er niks van (en heb geen zin om op dat andere forum te kijken). Kan iemand het mij vertellen??

En verder: iemand merkte op dat wij ook vast van alles voelden toen we gestopt waren met de pil.   Nou nee dus. Ik stopte met de gedachte dat het ook best een jaar kon gaan duren. En dat jaar ging voorbij en daarna nog heel veel tijd en gedoe. Pas toen me in het ziekenhuis verteld werd dat ik zwanger was ging ik dat weeige gevoel, gespannen borsten en uitblijven van ongesteldheid in verband brengen met zwanger zijn. Ik dacht werkelijk dat ik op het punt stond van ongesteld worden!
Zo zie je maar iedereen beleeft het anders!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan