Topic voor Mama's die weer zwanger willen worden..

hier ook een nieuwschierige mama  Maar Thomas moet nog even wachten op een brusje! Mijn man zou het wel willen maar ik nog niet. Ik zie er eigenlijk best wel tegenop om weer zwanger te zijn. Ik heb echt genoten hoor tijdens mijn zwangerschap. Ik heb mijn handen vol aan Thomas. Het is een super lief ventje maar hij is zo ondernemend. Dan klimt hij weer op de trap dan zit hij weer daar en dan klimt hij op de kist en ga zo maar door.
Maar ik vind het onwijs leuk dat jullie voor een brusje gaan! Ik wens jullie dan ook heel veel romantische avondjes!!!
Liefs Esther

Al nieuws?..

Of liggen jullie alweer vroeg in bed stelletje smeerpijpen!!
Whahaha..

Esmé mv Kay

Sjonge, echt leuk allemaal hoor!
Wij willlen (denken we haha) ook nog een tweede, maar ja...ik ben nu nog heel hard aan de lijn en dat wil ik eigenlijk niet zomaar weggooien om dan over 9 maanden weer opnieuw te beginnen... Erg eigenlijk he? Nou ja, ik had zo de pest in over mijn lijf, dat het me wel verstandig lijkt... Ik vind het trouwens   wel erg leuk om alvast met jullie mee te leven, dus ik blijf wel lekker hier gluren hoor!

Succes allemaal meiden!!
Dikke kus Annet

Leuke en spannende tijden voor diegene die ervoor gaan!
Vooral omdat je weet hoe het is om zo'n wondertje te mogen dragen.
Hier wachten we nog ff tot begin volgend jaar ergens.

Veellll plezierrrrrrr

Hoezo?? Ben je al zwanger dan???

En glitters strooien? Strooi liever met briefjes van 100 euro!! hahaha..
Glitters,.. jeetje,.. wie verzint het..

Esmé mv Kay

Esmé,

Hier niet zwanger, zat weer wat te lezen (als je wilt lachen is dat zwanger worden forum best leuk! ) en lag dus in een deuk om al die glitters en wiebelaars. Vandaar het gestrooi met die zooi!
Zondag worden we weer gewoon ongesteld geloof ik, want als ik dat ge-emmer allemaal moet geloven had ik nu al gespannen borsten moeten hebben, het wormpje moeten voelen, moeten overgeven van misselijkheid, vocht vasthouden, veel moeten plassen, niet kunnen slapen op je rug, etc...leuk toch zwanger (willen) zijn........

Lisenka

Ik heb laatst even gekeken ivm dat secret mission gedoe, maar had het er al snel gezien.. Als je nog niet zwanger bent geweest misschien wel leuk, maar als ik dat nu zo lees wordt ik echt heel kriebelig!!

Gaat alleen maar ontpillen (wie verzint het), glitters strooien en NOD dagen.
Nee dank je,.. mijn pakkie an niet!

Ik ben wel benieuwd wie er hier weer de volgende is die zwanger is,..
Vind het wel spannend hoor,..

Esmé mv Kay

ps: je hoeft niet altijd iets te voelen als je zwanger bent hoor.. je weet het maar nooit!

Terug
Bovenaan