<p>Tot welke leeftijd droegen jullie je kindje in een draagdoek of draagzak? De huidige kleuterdrager die ik heb vind ik niet zo heel erg fijn en ik zou graag een andere kopen. Mijn man vind dat niet nodig omdat ze al bijna 3 jaar is en nog prima past in de huidige drager... Nu word er wel enkel nog gedragen op lange wandeling (dat gebeurt niet alle weken, heel af en toe eens) en als we een hele dag op uitstap gaan omdat ik dan geen buggy hoef mee te sleuren. Aan degene die niet dragen: tot welke leeftijd zit je kindje in de buggy dan? En hoe vaak? In mijn omgeving vind men mij een hippie omdat ik nog steeds draag... het begint een beetje raar te worden precies... ik krijg er ook steeds meer vragen rond... 'word ze niet te groot? Is ze niet te zwaar? Krijg je geen last van je rug? Waarom laat je haar hier niet lopen?...' Een buggy vind men precies wel normaal om je kind even in te zetten, elk moment dat ik kan dragen ook al is het maar even grijp ik ook, want we vinden het beide wel gezellig...</p>