Tot welke leeftijd dragen/buggy?

@Lewis, rugdragen al geprobeerd? Dan kan je kindje over je schouders heen de wereld in kijken, en dat vinden ze vaak wél heel leuk! Ik raad wel een consult aan bij een draagconsulente, voordat je begint. Je kindje veilig op je rug krijgen vergt wat techniek en oefening.
 
[quote quote=10467877]Wij zijn ook wandelaars. Ik heb net het babyjaar achter de rug met de vele slaapjes en mis de langere wandelingen in de natuur echt. We hadden een all terrain wagen aangeschaft, maar dat werkt dus echt een stuk minder goed dan ik dacht. Als we lekkere boswandelingen maken zit ze mooi in de doek. Maar nu ze 14 maanden is vind ze richting mij in de doek niet zo leuk meer, ze probeert te draaien zodat ze alles kan zien. Maar de wagen werkt niet, en we willen toch wel weer op zn minst de 10K wandelingen kunnen doen. Net op vakantie geweest en een wandeling geklooit met een paraplubuggy, dat doe ik dus niet meer! Maar het duurt nog best lang voordat ze dat soort wandelingen mee kan wandelen in zn geheel. Dus ik volg dit draadje ook even. Ik snap je heel goed![/quote]
Dankjewel!
Probeer eens op de rug te dragen. Dit doe ik hier vanaf 1jaar. Zo kan ze over je schouder meekijken
 
Als je echt wandelingen wilt maken, is een goede draag rugzak ook een aanrader! Minder warm, ergonomisch verantwoord en peuter-proof.
 
Wij hebben onze zoon gedragen toen hij klein was. Als mijn man geen hernia had gekregen waarschijnlijk langer, maar ik zelf vond het vanaf 2 al behoorlijk zwaar. Onze zoon wilde vanaf 2,5 echt niet meer in de buggy. Hij rende toen gewoon met ons mee of ging mee met de loopfiets. Echte lange wandelingen dat ging natuurlijk niet, maar we konden toch leuke ommetjes maken van een paar kilometer. De laatste stukjes vaak wel met spelletjes en rust of toch even op de schouders. Het was wel goed voor hem, want hij was echt een stuk vlotter dan vriendjes van zijn leeftijd.
 
Terug
Bovenaan