Tour langs memory lane allemaal!

Hey meiden!

Ik ben weer op dreef.... Ik bedacht me een nieuw topic waar de meesten van ons zich wel in kunnen vinden namelijk. Er is zoveel gebeurd in meer als drie jaar forummen, en er is zo ontzettend veel lief en leed gedeeld hier. Ik ben nog steeds blij met jullie allemaal hoor! Maar goed, misschien leuk om samen wat gedenkwaardige of minder gedenkwaardige herinneringen op te halen?

* bv de eerste forumdag. We hadden om 11:00 afgesproken en ik dacht (of hoopte) niet de eerste te zijn. Helaas.... Ik was er ongeveer stipt op tijd en nog riant 5 minuten de enigste. Geloof me, ik dacht echt even in een hele flauwe grap te zijn beland hoor!

* een klassieker uit vervlogen JG tijden: De Smoelenparade! En dan maar gelijk in 1 adem door: de foto wedstrijden...

* We hebben een topic met zieleroerselen gehad, weet even niet meer hoe het heette, maar volgens mij vertelde daar bv Kitty haar verhaal van Nouk*. Het heeft nog steeds indruk gemaakt hier.

* Het blunder topic met onder andere de crinkleberry's van Ilja en Paul, ik krijg er nog de slappe lach van.

Helpen jullie mee?
Liefs, Marieke

even denken....wat dachten jullie van

* onze topic met plaatjes van opeenvolgende nummers, en dan denk ik vooral aan paulien die ineens een heel vies plaatje kreeg (onbewust)

* de verjaardagskalender en mama kalender

* het raden van rare woorden van de kids

* De foto van de moordlustige knuffelhond van Max
* De fotoverhalen (maak een reeks foto's van je kind en verzin er een mooi 'strip'verhaal bij.
* De enge ziekte van Tygo (wat voor 'vlekken' had hij nou toch op z'n gezicht)
* Naampje raden. Iedereen had een geheimzinnige nickname en na een paar maanden mocht iedereen gaan raden hoe ik bijvoorbeeld heette (raar, maar waar, men vond het nog spannend ook, haha)
* Iemand die zich onder een andere naam 'zwanger' meldde, en dan maar raden wie dat dan was.

Jahaaa, dan heb ik er ook nog wel een paar:

* de verhalen vanaf het begin van Nanda, Daan en Fonske...daarna de twijfel van mamalizz, biancaw en niet te vergeten Toby. Stuk voor stuk dappere vrouwen die ondanks alles door zijn gegaan voor hun kid(s) maar ook voor zichzelf. Chapeau!

* de forumdag in Houten, met Ilya erbij. De eerste die ik binnen zag komen was Marieke: hoogzwanger van Nina en Thomas had net de hele auto onder gekotst. Wat had ik het met je te doen, maar wat kon ik toen al lachen om je nuchterheid. Fijn!

* De verhalen en onzekerheden over tweede (en derde!!) zwangerschappen: het lukt maar niet (bij sommigen), dan lukte het toch (bij de meesten) en dan die heuse babyboom een jaar geleden.

* De melige topics op verloren avonden, waarbij het niveau sneller daalde dan het tempo waarop de glaasjes wijn geleegd werden (en Pauline maar volhouden dat ze echt alleen sapjes dronk).

* Het aangrijpende verhaal van Tomaatje (Claudia) over de ziekte van haar zoontje, van Tobi over het andere gedrag van Sophie, van Renske over het zoeken naar oorzaken van het gedrag en lichamelijk ongemak bij Meike en van Hanneke over het afscheid van Hjerre. Respect voor hoe jullie vechten voor jullie kindjes en hoe kwetsbaar je daarin durft te zijn door erover te schrijven.

* De vriendschappen die ook in real life ontstaan zijn, de betrokkenheid en warmte en het respect voor elkaar, áltijd weer en natuurlijk heel veel lachen tijdens de forumdagen en in de diverse topics! Hoe vaak ik niet hardop lachend heb zitten reageren en heb zitten lezen... Mijn man vraagt zo af en toe nóg of er nog wel eens iets gebeurt op het forum hahaha.

Ik kan nog wel even doorgaan eigenlijk........ Wat hebben we al veel met elkaar 'meegemaakt' als je er even over nadenkt.......
Liefs
Susan

Wat dachten jullie van het Kontkersen topic. Wat hebben we die lang hoog weten te houden zeg!

En wat kwam deze one-liner vaak langs: het is een fase waar ze in zitten. Hahahaha!

Ja, we hebben veel met elkaar gedeeld hier. Jammer dat het niet meer zo druk is hier.

Groetjes,
Ellen

Pffff moeilijk hoor. Ik heb een geheugen als een zeef. Maar wat mij toch altijd bij blijft zijn de meolijke en persoonlijke verhalen van sommige en het respect dat we voor elkaar hebben.

En natuurlijk ook de vele geboortes die na onze eerste spruiten nog gevolgd zijn. Wij hebben bewust voor een kind gekozen en zijn daar heel blij mee. Als ik de verhalen lees van de tweede of derde kinderen dan heb ik daar diep respect voor!

Annemieke

Pfoe, moet toch wel even graven hoor!!

*Ik weet niet meer hoe we bij het topic kwamen, maar er was een topic waar verhalen van en over mensen naar voren kwamen die veel emoties teweeg brachten. O.a het verhaal van Kitty en Nouk, Cissy en de tweeling etc etc.

*De geweldige foto's met vieze, ondeugende en leuke snoetjes

*De buikfoto's van de zwangere dames

*De soms wel hele heftige discussies

*Oh, en uit de tijd van het nog zwanger zijn van de 1e, de nachten dat we niet konden slapen, achter de pc met elkaar zitten beppen.

Eigenlijk alles wel. En het bijzondere vind ik nog steeds de vriendschappen die zijn ontstaan!

Groetjes, Marieke

Terug
Bovenaan