Tour langs memory lane allemaal!

Hiya mommas!

Terwijl ik probeer me verhalen te herinneren schiet ik ineens in de lach, een verhaaltje van Cissy schiet me te binnen. Dat ze ongeduldig stond te toeteren achter een rij geparkeerde autos! hahaha ik moet er nog om lachen, zie het zo voor me.

De altijd zo prachtige foto's van Esme, waardoor ik steeds dacht "nah, kom ik aan met m'n kiekjes!"

En ik weet niet of dit regelmatig was, maar het viel mij op...ik noemde haar stiekem "de borstvoeding politie". Een dame die alleen maar magisch verscheen als er een vraag over borstvoeding gesteld werd. Ze had er een nogal sterke mening over, maar ik werd er kriegel van, haha een soort van hebberig gevoel kwam over me "rot op mens, dit is ons forum!"

Een foto van Thomas die op het potje een tijdschrift zat te lezen, wahaha

Het topic waarin je moest raden wat een uitspraak van een van onze kinders betekende

En weet je wie ik mis...(oh genant, terwijl ik zit te typen vergeet ik haar naam!!) anyway, een Nederlandse moeder die in Canada woont, weet iemand wie ik bedoel?

Mijn geheugen is ook echt een zeef wat dit betreft.
Lees ik de vorige reacties, dan denk ik: 'O ja!!!".
Maar zelf iets nieuws bedenken kan ik niet ;)
Leuk om van die herinneringen op te halen.

Ilja, je bedoelt Liesbeth met zoontje Mark? Daarna heeft ze nog een kindje gekregen dacht ik.

Stephanie, ik weet inderdaad nog hoe ik me voelde om hier tussen te komen, hahaha. Een inbreker. Weet nog dat Annem(ieke) vroeg waarom er ineens anderen bij de zomermama's kwamen. Gelukkig hang ik hier nog steeds rond, whahahaha.

Geweldig dat jullie nog allerlei topics hebben onthouden.

Wat ik ook een hele leuke topic vond is de streektaal bij iedereen. "Hosternokke" viel wel in de smaak. Whahahaha.

Groetjes,
Nelly.

Mijn dappere echtgenoot die nog nooit een computer had aangezet en het toch voor elkaar had gekregen jullie te melden dat onze zoon was geboren na een zware bevalling..... ik was zo trots... ook op m'n hubbie... en nog steeds... en weer met zo'n opstandige hoogzwangere paniekerige vrouw......

Ik weet verdorie toch mijn nickname niet meer van toen?!!!!! Zonnestraaltje of zoiets????

Sunny

Terug
Bovenaan