Tour langs memory lane allemaal!

Jaaa, super!

Al die mooie en ontroerende verhalen, tja, heel wat als je zo terug denkt. Geeft wel een indringend kijkje in de levens van elkaar, heel bijzonder en goed voor de bewustwording ook...

De dag dat ik overstapte (weet je nog Nelly); we kwamen van het uitgerekend-in-oktober forum maar die dames stapten allemaal op; wat een geluk dat jullie ons in de virtuele armen sloten!

TeHa, mijn allereerste echte forumvriendin; uit de tijd dat ik zwanger-wilde-worden forum, weet je nog Tessie?

En ik vraag me nog wel eens af, was het met jullie, dat we een hele avond de bevalling van een olifant zaten af te wachten en het voor onze ogen mis ging, brrr afschuwelijk was dat. Wie weet zich dat nog te herinneren?

Als ik dat allemaal lees denk ik: ow jaaaa..

zelf heb ik het geheugen van een zee-annemoon, dus weet zelf niet zo 1,2,3 iets te bedenken.

alle verhalen zijn fijn te delen, zowel verdriet als vreugde.

kan me nog herrineren dat tijdens een meeting in de dierentuin jullie geer en goor tegen het lijf liepen!

de raad-wie er zwanger is- topics ook erg grappig.
(onder een andere naam inloggen)

en ik mis de foto's...

wat was die kontkersen ook al weer?
ben het even kwijt

kan me nog wel de onzintopics herinneren als iemand zich verveelde en daar een medestander in had. En het vele bijlezen als je een poosje niet had gekeken!

Liefs Jenneke

Die kontkersen, hahahha! Het begon met iets dat Esme vertelde en finaal uit zijn verband getrokken werd. Volgens mij was het een reactie van Esme op iets of iemand. Hmmm, ik zal esme straks eens om opheldering vragen, hahahha!

Deze is minder leuk, maar ik denk dat sommigen het nog wel herinneren. Een niet nader te noemen ruzie die werd uitgevochten op ons forum.... Gebeurde precies in mijn vakantie, ik kreeg het niet eens bijgelezen, hahahha!

Het topic met "ticjes" van iedereen....

De trouwfoto's van iedereen!

Al jullie lieve reacties op JG na de geboorte van Nina, en Gert-Jan die alles netjes voor me had uitgeprint zodat ik het kon lezen in het ZH....

Het klaag topic!

Terug
Bovenaan