Trage meid!

hier ook een traag ventje, maar doet weer andere dingen.hij kletst weer heel erg veel , heeft 7 tandjes, neemt alles in zich op, is weer heel erg wijs.
begon mij eerst ook zorgen te maken, hij is net 1jaar en kruipt alleen beetje naar achteren cm voor cm. Maar bij het cb zeiden ze dat ie pas met 15moet kunnen kruipen, als ze het al niet overslaan. Maar hier ook niet zicht optrekken of staan. nou hij doet het rustig aan, Maar ik moet zeggen dat ik soms ook wel erg twijfel hoor, ze moeten al zoveel en je hoort ook alleen maar , hij kan dit al of zus of zo. en dan kruipt mitch nog niet echt. nou ja hij doet het gewoon op zijn gemak. we zullen zien, wie weet maakt ie ook een spurt.Ben blij dat ik niet de enige ben,haha. Nog meer mensen waar de kleine nog niet zoveel doen(wel qua fijne motoriek). fijn om de reacties te lezen.

ik had nog een vraagje voor f jes, waarom zit zij op fysio, is dat omdat ze nog niet echt kruipt of heeft dat een andere reden. alvast bedankt. Hoop dat het helpt.

Onze dochter heeft bij de geboorte haar sleutelbeentje gebroken. Kwamen ze na een maand achter op het CB. Na 3 maanden merkte we dat ze 1 armpje een stuk minder gebruikte dan de andere. Nu heeft ze daar een kleine afwijking aan bleek na een bezoek aan de kinderarts. Om het armpje goed in de gaten te houden moeten ze naar de fysio. Ze gebruikt hem nu goed, maar ze willen in de gaten houden of het ook zo blijft tijdens haar ontwikkeling.

ok, nou fijn te horen dat ze hem nu goed gebruikt. Ja dan is fysio natuurlijk geen overbodige luxe. groetjes daan

niet teveel vergelijken met andere kindjes, ieder kindje is uniek en heeft lekker zijn eigen tempo. Die van mij staat wel en doet wat pasjes zijwaarts aan de tafel, maar los lopen is nog ver van zijn bed (hij is sinds gisteren 1 jaar). Ik vind het niet erg hoor, het komt allemaal vanzelf. Dus kop op, die van jou gaat ook ECHT lopen en dan is er waarschijnlijk geen houden meer aan

groetjes
Mie

Eline is qua verplaatsen ook nog niet de actiefste hoor. Ze is bijna 1 jaar (13-11) , ze tijgert, zit op haar knietjes om te gaan kruipen, trekt haar op aan alles tot aan de knietjes. Het kruipen en het lopen komt vanzelf wel, ze oefent vrolijk verder denk ik dan maar. M'n dochter is meer van de praatjes, alles onderzoeken met haar oogjes en de handjes. O ja, en het eerste tandje komt er aan!!

hoi hoi meissie,

maak je niet druk... ik ga je niet vertellen wat willem allemaal kan.. heb je niets aan..
maar ik vraag je,
is ze blij??? gelukkig?? doet ze het verder leuk...???? heeft ze lol in wat ze kan?
nou dit is toch het belangrijkste........!!!!!!!
kinderen worden altijd zo vergeleken niet doen! ik schat zo dat als ze 16jr is ze alles kan.. wat denk jij? en  waarschijnlijk slapen wij dan ook weer niet door.. hahaha

liefs annemieke
mama van willem 11,3kilo en 78cm dus ook flinkerd..
hij slaapt bv slecht... haha

Hoi

Wat maakt het uit als ze wat langzamer is dan een ander....elk kindje is weer anders
en is dit misschien wel helemaal niet langzaam voor haar!Maar gewoon haar tempo!
Ik denk altijd maar zo, als ze gelukkig zijn en gezond is het helemaal in orde!
Maar ik snap wel wat je bedoelt hoor.Mijn schoonzus heeft er ook wel eens een handje van om lkkr te moederconcureren.Dan zegt ze met een big smile op der face, kan julia dit of dat al zeg ik nee oooo Tessa wel....en dan zotss ik denk dan...nou ik vindt mijn kindje toch veel liever en mooierNiks van aantrekken dus!!Het komt allemaal goed!!

xxx

Terug
Bovenaan