tranen van geluk....

Lieve meiden....

IK BEN ZWANGER!!!Ik kan het bijna niet geloven hoor...ik werd vanmorgen om 4.00 wakker, mooie tijd toch...en mijn temp was nog hoog..ik mijn vriend wakker gemaakt,,,ik denk ik moet nu testen wat straks is hij naar zijn werk en ik wil het samen doen...eerst een vaag streepje en nu een duidelijke 2e streep!! Vanmiddag nog eens testen hoor...maar weet het 100% zeker!!!

Sympthomen had ik bijna niet...8 dagen na mijn eisprong had ik wat bloed verlies en bruine afscheiding en sinds gister witte bultjes op mijn tepelhof...verder niks...o, ja en een hoge temp!!!

Ik ga het even tot mijn door laten dringen hoor!!!Gelukkig ben ik vrij pfff veel slaap heb ik niet gehad!!! Maar een mooiere reden bestaat niet!

Ik wens iedereen heel veel succes!

Liefs, moi xxx

heyyyy moi

nogmaals hahahaha van harte meid geniet er enorm van maar wat een spanning he.
het forum mei 2005 is er nog niet wilde er ook naar toe maar ja moeten we ook maar op wachten hahah zoals zoveel

gr hartje

hartje,,,,jiipppiie, goed he!! Allebei zwanger....mooi naar het mei-forum straks!! Mooie maand!! Ik voel me nog zo raar joh!!! Zo gelukkig, maar ook wel eng!!

Liefs, moi xxxx

Wat een fantastisch nieuws voor je moi.
Ik wilde vlak voor mijn vakantie nog even naar de laatste berichten kijken en dan lees ik dit. Wat super voor jullie!!!

Gefeliciteerd, geniet ervan en slaap ze...

Gonnie

Ik wist het wel, Ik wist het wel, Ik wist het wel, Ik wist het wel, Ik wist het wel, Ik wist het wel, oleeeeeeeeeee ik zei het tich toen ik je op msn sprak meis!!!

Gefeliciteerd en ik hoop je snel te spreken op msn want ik wil natuurlijk alles weten!! hehehe

Liefs Steffie

Lieve moi!! wat een geweldig nieuws!! Gefeliciteerd!! Ik ben altijd blijven bidden, God blijft wonderen doen! Ik ben heel erg blij voor jullie, geniet ervan!!! Veel liefs, Leah

Lieve Moi,meid je geeft me tranen van je berichtje joh!Wat een geweldig nieuws zeg!Ik ben zo blij voor je,geniet er maar WAAANZIINIG van oke!!!

Veel liefs
Snoop

Terug
Bovenaan