tranen van geluk....

Hoi Moi,
Geweldig om te horen meid!! Van harte gefeliciteerd, het is je gegund.
Ga er lekker van genieten en over een maand of 8.5 heb jij ook een wolk van een baby n je armen.

Veel lfs Ang..

Lieve Moi,

Van harte. Yes!! Wat een goed nieuws. Het is jullie heel erg gegund! Je hebt altijd een vriendelijk en ondersteunend woord voor een ander. Nu mag je zelf dansen van geluk.

Lekker genieten van deze mooie tijd!
Doen hoor, het blijft een zeldzaam iets.

Liefs,
Anne

ZIE JE WEL,ZIE JE WEL, JOEPIE DE POEPIE, HIEP HOI HOERA!, WAT SUPER!!

Joepie de poepie!! we zijn allebei gelijk begonnen en allebei in dezelfde maand zwanger geraakt. Nu zie ik je zeker bij het mei forum is dat niet helemaal geweldig. Is dit niet helemaal toevallig. Ik weet nog goed dat jij en ik eind januari hier zijn gestart en nu eindigen we bij het mei forum. Ik ben zo blij voor je. Meid van harte gefeliciteerd, ik had er wel een goed gevoel over toen jij je "vloei" berichtje had geschreven. Helemaal geweldig voor jullie.

Nou ik zie je zeker als het mei forum er is. En geniet van dit gevoel want het is zeker heerlijk. De hormonen gieren nu door mijn lichaam en voel me echt zwanger. Heeeeerlijk gevoel!

Meid tot gauw,

Kussjes Bibi

Bedankt voor jullie lieve berichtjes!! Ik heb hier echt van gedroomd en als jullie allemaal...en iedere keer als je dan een felicitatie voor iemand plaatst denk je ik wil ook...en nu is het zo ver!!! Heb net nog even een testje gedaan, want het is zo onwerkelijk!! Nog een keer positief!! En ik moest vanmorgen mijn urine in het ziekenhuis afgeven en moet zo bellen voor de uitslag...3 x raden ha, ha!!

Bibi, samen naar het mei-forum wat geweldig toch!!! Wie had dat ooit gedacht!!! Ik vind het zoooo super!!! Ik zie je snel op het andere forum!!

Ik gun het jullie allemaal zooo erg!!

Liefs, moi xxxx

Hey Moi,

Ik kwam even op dit forum kijken en zie dat je zwanger bent!!!!!
Wat geweldig meid, van harte gefeliciteerd!!
Geniet ervan hoor, het is je zooooo gegunt!

Liefs, Monique2
[weet je nog, van het zwanger worden forum van een tijdje geleden]

Terug
Bovenaan