tranen van geluk....

Ook hier nog even een berichtje voor jou! Je zal wel dansend de dag door zijn gegaan! Vond je vriend het niet moeilijk zich te concentreren op zijn werk? Drie keer een positieve test, ja veel positiever kan het niet, toch? Ik ben zo blij voor jullie! En als je advies nodig hebt of eens flink wil klagen over je misselijkheid/vermoeidheid/wat dan ook hoor ik het wel, hihi!
Dikke knuffel Kiki

Hoi Moi,

GEFELICITEERD.!!!!!!!!!!!!! Wat goed zeg.. HEEL VEEL GELUK EN GENIET VAN JE WONDER!!!

Ik ben ontzettend blij voor je. Wanneer mag je voor de echo?

Veeel liefs en knuffel
Claudy

Moi,

Lees net je berichtje, meid wat geweldig, JE BENT ZWANGER, JOEPIE!!!!!!!!!!!!
Vind het helemaal geweldig voor je en wat leuk dat je dat ook nog op maart 2005 komt melden, heb met je meegeleefd hoor, dat gezeur met al die clomid rommel in je lichaam maar het heeft je wat opgeleverd zeg, je krijgt een kindje in mei.

Snap dat het heel onwerkelijk is hoor, das heel herkenbaar, maar ook dat went hoor, over een paar weken ga je groeien, je gaat het waarschijnlijk al snel zien op een echo, helpt allemaal.

Ook heel erg gefeliciteerd voor je partner. Jullie zullen wel heel erg gelukkig zijn!

Meid probeer er lekker van te gaan genieten hoor, de tijd gaat hardstikke snel!

Ik dacht het gisteren al hoor, temp. al zo lang hoog en dan die witte stippen op je tepels, das een duidelijk teken, heeft je lichaam je dus toch niet voor de gek gehouden.

Zie hier dat hartje en Bibi met je meegaan naar het mei 2005 forum, meiden wat heerlijk voor jullie. Ga er lekker van genieten en ik kom jullie daar af en toe wel es effe bezoeken hoor.

Liefs,
Joan (maart 2005)

Liefs,

Lees net je berichtje. Meid, je bent zwanger. VAN HARTE GELFELICITEERD. Dit is geweldig nieuws. Heel erg onwerkelijk natuurlijk, maar ook heel echt waar!!!!! Genieten gaat nu beginnen. Veel geluk.
Groetjes Arina.

JOEPIE!!!

HET IS JOUW OOK GELUKT! IK BEN ECHT ZO BLIJ VOOR IEDEREEN OP DIT FORUM MET DIT GOEDE NIEUWS JULLIE HEBBEN HET ALLEMAAL MEER DAN VERDIEND NIET WAAR!!!!

VAN HARTE GEFELICITEERD MEID

LIEFS<
CYNTHIA

Terug
Bovenaan