Tranen

A

Anoniem

Guest
Ik zei toch een streep ie niet altijd een streep! ben nu dus ongi! ik neem ook niet meer testen van kruitvat, 2e keer dat er vals een vaag streepje staat! Ben er nu ook helemaal klaar mee en zoals ik me nu voel stoppen we eerst voor proberen 2e kindje! brengt me alleen verdriet elke maand weer. Bah Bah Bah

Ach jeetje meid dat is echt KL*TE!!!

Kan me voorstellen dat het rauw op je dak valt als je denkt een positieve test te hebben............

Sterkte!

Hai meid,

Wat een teleurstelling!! Balen zeg en heel vreemd hoor zo'n uitslag..... Begrijp dat je er helemaal doorheen zit!

Sterkte lieverd! Liefs Steef.

meis wat ongelofelijk rot voor je!!!!! Wel erg raar idd dat er toch een streepje staat. De volgende keer idd andere testen gebruiken!

Sterkte meis en huil maar even goed uit!!
Dikke knuffel ciomama

dank je dames...net met mijn man gebeld..en die heeft me beetje rustig gemaakt! hebben wel besloten het eerst op een laag pitje te zetten en misschien wel een bezoekje aan de huisarts binnenkort!dit is hoe we er nu even over denken misschien over 2 week wel weer anders hoor maar de teleurstelling is nu zoooo groot!zucht zucht!

Ah nee wat shit!!!! Heel vervelend allemaal... :-(
Hoeveelste ronde was dat?
Sterkte meid...

Hè bah!!! Wat een afschuwelijk gevoel!!! Ik heb dat ook een keertje gehad, met een test van Clearblue nog wel (die was te oud). Weet hoe het voelt. kop op en op naar de volgende ronde!

Verdorie meid, het spijt me dat ik je te vroeg gefeliciteerd heb. Mijn ervaring is dat een streep HCG aangeeft en dat heb je alleen als je zwanger bent. Ik heb twee keer een lichte streep gehad.

Sorry dat ik het zo enthousiast opschreef.........ik gun het je gewoon zo!

Ik wens je sterkte..........wat een tegenvaller!

Liefs

Terug
Bovenaan