Tranen

Wat ontzettend K**** voor je!

Het feit dat je met twee verschillende testen (de kruidvat en clearblue) een licht streepje kreeg, opgeteld bij mijn eigen ervaring met bijna onzichtbare streepjes, maakte dat ik echt dacht dat het raak zou zijn dit keer. Ik kan me voorstellen dat je er echt even helemaal doorheen zit en je ontzettend verdrietig voelt.

Goed dat jullie even langs de huisarts gaan. Wellicht dat die zijn licht erop kan schijnen dat je af en toe positief test en dan toch ongesteld wordt (misschien wel bevruchting, maar geen innesteling?).

Veel sterkte meis.

Liefs,
Melian

Zou dus kunnen he dat je te vroeg heb getest en een hele vroege miskraam heb gehad.daarom raad de meeste testen ook aan op de dag van je NOD zelf te testen....nu is de teleurstelling des te groter.
vind het wel erg jammer voor je hoor,
sterkte verder liefs jootje

Het spijt me voor jullie! Wat is het k*t voor jullie.

Maar misschien is het inderdaad beter op een lage pitje te zetten. Soms komt het sneller wanneer je het een beetje los laat. Wel natuurlijk gebruik maken van je vruchtbare dagen. Maar de dagen ervoor en erna gewoon proberen er niet aan te denken.

Sterkte!

Knuffel, brittany

Ah, meid... Ik weet echt niet wat ik nu moet schrijven. Zo oneerlijk gewoon!! Ik gun het jou zó erg. Ik begrijp helemaal dat je er doorheen zit. En je mag best een traantje laten hoor.
Ik denk dat wij vanaf de volgende ronde ook gewoon kijken waar het schip strandt.. Het was afgelopen maand ook zo´n teleurstelling om na 10 dagen overtijd alsnog ongi te worden. Ik merk ook dat het lastiger wordt om blij te zijn voor anderen, terwijl het zelf niet lukt.. Ik ben dan zó jaloers....
Goed idee om even langs je ha te gaan. Ik was er vorige maand (voor iets ander) en toen gaf hij aan dat ik kon langskomen na een jaar óf als ik er zelf geen vertrouwen meer in had.. Dat kon dan al eerder. Hij kon dan alvast kijken wat te doen.. Ik twijfel er ook steeds meer aan of het ons wel gegund is om een kindje te krijgen, al is het (pas) ronde 8. Veel veel sterkte vandaag, gun jezelf het verdriet.. Liefs!

Ach wat naar! Had echt gedacht, lichte streep = streep. Vervelend dan al die reacties die je feliciteren. Sorry zeg!
Dan valt het natuurlijk extra tegen. Misschien idd volgende keer andere testen halen, want dit is wel erg zuur!

STERKTE !!

wat een lieve reacties allemaal! doet me erg goed!
Ik snap helemaal dat jullie zeiden, een streep is een streep...zei ik ook altijd tegen andere meiden!
In januari had ik 6 dagen te vroeg getest, ook positief en werd toen pas anderhalve week later ongi!ook vmk waarschijnlijk..of me berekening van me ei klopte niet....het is zo moeilijk om niet te testen...heb de wilskracht niet op een of andere manier...maar miscchien wel weer even zwanger geweest en niet goed ingenesteld...weet niet..
officieel nu ronde 10 in maar was al 3 maand van de pil af daarvoor en hebben we wel gewoon sex gehad alleen niet gericht...dus voor me gevoel zijn we al 12/13 maand bezig!schiet niet op!
en 2 vriendinnen zwanger, waarvan 1 bijna uitgerekend en 2 collega's ...moeilijk om er niet mee bezig te zijn terwijl er de hele tijd over wordt gepraat wat logisch is..hun zijn enthousiast!
Nou ja we gaan zien wat de toekomst ons gaat brengen...
nogmaals dank jullie wel...me lieve forum-dinnetjes...

Lievurd, ga naar de ha!! en vraag om hulp..Dit redt je denk zo niet nog langer... (bedoel het niet te overdreven) maar leg je verhaal daarneer.. hopelijk kunnen ze je dan verder helpen..
Als er wat is mag je me alijd contacten he!!

Dikke kus

Ahh nee hé.. wat erg!! sorry voor de te vroege felicitatie..Sterkte..

Terug
Bovenaan