Tranen

Laurie, ja hadden mijn man en ik ookal over gehad...ben ook bang misschien komt het door mijn overgewicht..ben niet overdreven dik maar wel te dik...en was bij Neomi niet zo des tijds...ik zoek ook maar wat hoor!
thanks

Sterkte meid...
had het zo gehoopt voor je....

liefs en een dikke knuffel

shit vreselijk geen worden voor het was je zo gegunt.
gr. mama eilish

dat is dan behoorlijk klote. Zou inderdaad even naar de huisarts gaan als ik jou was. Positief testen is heel vreemd als je niet zwanger bent. Heel veel sterkte en succes.

Meid!!! Wat schrok ik toen ik het las!
Wat zal je je ongelooflijk kut voelen nu! Helaas weet ik wat het is om net na een positieve test toch ongi te worden... Misschien is een bezoekje aan de HA idd niet zo'n gek idee, net als het op een lager pitje zetten van jullie wens.

Ik was er zo van overtuigd dat het raak was!

Sterkte, probeer lekker uti te rusten dit weekend en misschien iets leuks te doen met jullie 3! Even de gedachten verzetten...

Een heeeeeeele dikke knuffel!!

Liefs Daisy

ik was er zelf ook zooo van overtuigd! en ook geen voorbode van kramp niks...gewoon poef ongi...zo raar! vind het nog raar! maar het is wel echt ongi verneem ik direct wel!krampen zijn er al...
voel me nog steeds k*t ...geeft zo'n klap ineens!
me arme meisje aan het huilen omdat ik aan het huilen was...zo zielig! Vanaaf neem ik het er lekker ff van...lekker hapjes en een wijntje! morgen lekker naar de zwoele zomeravond in de dierentuin en het wordt mooi weer dit weekend dus ff zinnen verzetten!
bedankt allemaal lieve schatten

Heeel veel sterkte!! Allemaal klote... Sommige testen zijn niet te vertrouwen
Had toen 1x van clearblu gewoon normale uurtje later was der streep te zien en ging andere test pakken
Helemaal niks! Ook geen indroogstreep of iets! Heel veel sterkte wens ik je vooral toe!

Liefs priscilla

Terug
Bovenaan