trek in dingen die je niet mag eten

A

Anoniem

Guest
Dames,

Hebben jullie dat ook...? Ik heb de hele dag (en de dag is nog maar net begonnen, maar goed) al trek in een lekker broodje met filet american.... arhgggghhhhh.........

Groetjes Chris

Ja ik ken dat. Alles wat verboden is lijkt nu extra lekker. Een broodje filet, carpaccio, broodje gerookte zalm noem maar op. Ik heb mijn menu al samengesteld voor als ik bevallen ben

Ik ga dan ontbijten met een broodje brie, als lunch krijg ik een pistoletje met filet en een pistoletje met gerookte zalm met roomkaas en als diner krijg ik als voorgerecht carpaccio met een lekker wit wijntje erbij en als nagerecht een heerlijke irish coffee.. Erg he dat je er zo erg mee bezig bent.....

Oh jaaaaaa,

een bruin pistoletje met verse filet americain met een paar uitjes en een beetje peper....

Heb ik al 14 weken zin in, en zal er denk ik nog wel 26 weken zin in hebben...

Helaas. Maar weet wel wat manlief mag halen als het zover is... ha ha ha

-x-

Hi, en haring mogen jullie niet vergeten, ook heel erg lekker. Zodra ik bevallen ben en weer in de stemming ben om te eten, waarschijnlijk meteen erna, ga ik echt voor de haring. Ik hoop dat dit wel mag als je borstvoeding wilt geven. Ik mag van mijn verloskundige nu geen haring eten, ook al zeggen heel veel mensen dat dat wel mag. Ik hoef nog maar een kleine dertien weken. Ik droom wel al van mijn lekker visje. Ik denk dat ik er gelijk tien ga opeten mmmmmmmmmmmmmm X

Hmmmmmmmmm

Een lekker Heezer geitenkaasje (rauwe melk...) van de grill op een bedje van sla met honing-mosterddressing. Heerlijk vergezeld met een glas roze... en nog een... en nog een!
Wat dacht je van een liqor 43 voor het slapengaan......

Ik zou nu een moord doen voor toastjes met zalm, peper en een beetje citroen eroverheen...

jammie

of een glaasje creme catalana...

Hey kiekje,

Mij is door de vk inderdaad verteld dat je gewoon haring mag eten en dat het zelfs goed voor je is tijdens de zwangerschap
Ook brie mag je wel hebben volgens de vk zolang het maar niet van rauwe melk gemaakt is (gepasteuriseerde melk is geen probleem).
Maar goed voorkomen is beter dan genezen zeg ik maar, want er zal maar iets gebeuren.Dus dan maar even een paar maandjes niet.

Groetjes Tamara

Hi mymiracle,
Ik heb al een aantal keren tegen mijn verloskundige gezegd dat er op heel veel sites staat dat je wel gewoon haring mag hebben, het staat ook in heel veel boekjes. Maar hun blijven volhouden dat het niet mag.
Gelukkig mag ik af en toe wel een glaasje oud bruin drinken(hoor ik er toch een beetje bij) dus zo eens in de twee weken drink ik een glaasje, daar doe ik het dan maar mee. Ik heb nog ongeveer 12 weken te gaan en als de haring in oktober nog lekker zijn ga ik er echt honderd eten. Ik neem aan dat je dat wel mag eten als je van plan bent om borstvoeding te geven hè??? Anders ga ik echt heel erg hard huilen, maar natuurlijk nog steeds borstvoeding geven. Afgelopen carnaval viel heel zwaar aangezien mijn baas bijna tien kilo aan haring had gekocht, heb toen echt een heel klein stukje gehad, maar voelde me meteen schuldig. komt allemaal goed, ben in ieder geval blij dat ik het weer kwijt ben. X

Terug
Bovenaan