trek in 'verboden' dingen??

hey,

ik heb sinds een paar dagen super veel zin in een lekker blikje energy drink. Normaal gesproken drink ik het nooit (te duur, troep, eigenlijk te zoet...) maar ineens heb ik er nu veel trek in. Als ik leerlingen op school er mee zie, of ik sta bij de benzine pomp denk ik. oooowww.. mocht ik eht maar!! Maar ja, wordt afgeraden, dus beter van niet, al die cafeine...

Andere dingen, zoals alcohol, rauwmelkse kazen, file americain etc, geen problemen mee, maar dit...

Hoe gaat het bij jullie? Missen jullie al dingen?

Liefs,

T

Ja, vanaf dag 1 dat ik wist dat ik zwanger was heb ik zo'n zin in filet americain en rosbief en biefstuk!

Had ik de vorige zwangerschap ook, was zooo blij dat ik bevallen was, kon ik lekker weer alles eten, hmmm! Oh ja, was ook wel blij dat de kleine er was hoor, haha! :)

groetjes!

Ja, vanaf dag 1 dat ik wist dat ik zwanger was heb ik zo'n zin in filet americain en rosbief en biefstuk!

Had ik de vorige zwangerschap ook, was zooo blij dat ik bevallen was, kon ik lekker weer alles eten, hmmm! Oh ja, was ook wel blij dat de kleine er was hoor, haha! :)

groetjes!

Hahahah, wat gek, ik dronk voor mijn zwangerschap wel eens energie bulletjes hihi, nu kan ik het niet meer zien of ruiken! Laat staan proeven!

Heb wel ontzettend zin in een wijntje (of 4) en een medium steakje mmmhhhhhhh

eerste wat ik ga eten na september ;)

Red bull!!! Jaa, daar heb ik ook zoveel zin in! Het liefst 's morgens om 8 uur al! Sinds een paar weken ben ik helemaal omgeslagen naar de zoete kant, maar gelukkig weet ik het te beperken.

Filet american is voor mij ook het eerste wat ik ga eten na de bevalling! Heerlijk!

Red bull!!! Jaa, daar heb ik ook zoveel zin in! Het liefst 's morgens om 8 uur al! Sinds een paar weken ben ik helemaal omgeslagen naar de zoete kant, maar gelukkig weet ik het te beperken.

Filet american is voor mij ook het eerste wat ik ga eten na de bevalling! Heerlijk!

Terug
Bovenaan