trek in 'verboden' dingen??

haha... rosbief inderdaad, dat is er ook zo een. Van de week was ik aan het bedenken wat ik voor het paasontbijt wilde halen.. Lekker ontbijten met rosbief... OWNEE!!!! :p

haha... rosbief inderdaad, dat is er ook zo een. Van de week was ik aan het bedenken wat ik voor het paasontbijt wilde halen.. Lekker ontbijten met rosbief... OWNEE!!!! :p

Hahha wat grappig jullie reacties. In het weekend lust ik wel heeeeelll graag een paar wijntjes. Maar toch wachten tot in september....!!!! Dan liggen we zeker na 1 wijntje al om..

Ik kan wel sigaretten uit handen kijken van mensen. Ik was een zware roker van een pakje per dag. En ben nu al die tijd al gestopt. En dat ging me makkelijk af maar krijg steeds meer zin. Maar zwicht niet hoor..... Wil mijn kindje niets aan doen. Dus na de bevalling hoop ik dat het bij de filet blijft en dat ik niet zeg "oh ik wil een sigaret"

Heb veel trek in cola, maar drink geen koffie dus dat scheelt.

Ik kan wel sigaretten uit handen kijken van mensen. Ik was een zware roker van een pakje per dag. En ben nu al die tijd al gestopt. En dat ging me makkelijk af maar krijg steeds meer zin. Maar zwicht niet hoor..... Wil mijn kindje niets aan doen. Dus na de bevalling hoop ik dat het bij de filet blijft en dat ik niet zeg "oh ik wil een sigaret"

Heb veel trek in cola, maar drink geen koffie dus dat scheelt.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik sinds ik het wist (vanaf weken ongeveer) toch nog 1 sigaretje heb gerookt in de tussentijd....

Maar had er heel veel spijt van en denk niet dat ik het nog ga doen.... het gaat eigenlijk vrij makkelijk het niet-roken :D

Mijn eerste echte warme maaltijd wordt:

Lekkere steak met aardappelkroketjes, asperges (helaas tegen die tijd neit meer vers)

Een wijntje een bac. razz met cola en een biertje...

Ben geen bierdrinker.... maar het ziet er zoooo lekker uit als ik mijn vriend het zie drinken :D

Terug
Bovenaan