trek in 'verboden' dingen??

hahahaha...

Zo herkenbaar dus...

Nathalie: dat van die sigaret uit de hand kijken dat ken ik. Ik was ook een behoorlijke roker en ik heb altijd gezegd dat als ik aantel dat ik dan meteen zou stoppen. Zo gezegd, zo gedaan. En het gaat me goed af want je doet het immers niet voor jezelf alleen. Maar ik zal niet zeggen dat ik niet meer zal roken, ik hoop het niet maar het feestje is toch compleet als de kleine er is en je daar een heerlijk glaasje (en dan meteen om valt) met een sigaretje (en dan omgaat van de misselijkheid) op kan proosten...hahah. We zien wel.

Heppy: Ik ken zo veel mensen die in de zwangerschap nog door hebben gerookt. Ik veroordeel ze niet..Kan me wel voorstellen dat je dan spijt hebt als je wel een sigaret op steekt denk dan aan die kleine. :0
Maar je bent al op weg las ik. Grote klasse.

hahahaha...

Zo herkenbaar dus...

Nathalie: dat van die sigaret uit de hand kijken dat ken ik. Ik was ook een behoorlijke roker en ik heb altijd gezegd dat als ik aantel dat ik dan meteen zou stoppen. Zo gezegd, zo gedaan. En het gaat me goed af want je doet het immers niet voor jezelf alleen. Maar ik zal niet zeggen dat ik niet meer zal roken, ik hoop het niet maar het feestje is toch compleet als de kleine er is en je daar een heerlijk glaasje (en dan meteen om valt) met een sigaretje (en dan omgaat van de misselijkheid) op kan proosten...hahah. We zien wel.

Heppy: Ik ken zo veel mensen die in de zwangerschap nog door hebben gerookt. Ik veroordeel ze niet..Kan me wel voorstellen dat je dan spijt hebt als je wel een sigaret op steekt denk dan aan die kleine. :0
Maar je bent al op weg las ik. Grote klasse.

Thnx Sens!

Ja 1 sigarteje op bijns 16 weken is miniem natuurlijk, en ik ben heel erg blij dat ik er zo'n spijt van had!

Dus ga met goede moed de volgende maanden tegemoet!

Kan ook inderdaad niet zeggen dat ik niet meer zal beginnen... ik ga het wel proberen natuurlijk.
Ik vind het vooral moeilijk op verjaardagen of tijdens het uitgaan..... Dus misschien een gelegedheidsrokertje na de zwangerschap???

Maarja.... dat is ook zo cliche.... en moeilijk vol te houden denk ik haha'

Succes niet rokende mama's!!!

@heppy over maaltijden gesproken. Ik ga desnoods in mijn pyama naar mijn favo italiaan en dan neem ik de salade met rauwe parmaham.....oh en dan daarna een pasta met 4 verse soorten kaas. We zaten laatst bij de italiaan en de keus is dan beperkt. maar ze hebben speciaal voor mij wat lekkers gemaakt.

En inderdaad wat sens al zegt. Geeft echt niet hoor dat sigaretje. Ik had niet eens verwacht dat ik kon stoppen. En ben gestopt met 7 wken toen ik het hartje had gezien.

@sens Hahaha we gaan het inderdaad zien. Ben je van plan om borstvoeding te geven? Want dan is het weer een extra stok achter de deur om niet te roken...........
Grappig he dat we nu al zo bezig zijn met het feit dat we niet meer alleen voor onszelf moeten zorgen.

Hey meiden...
Hier een niet-rokende mama, heb ook nog nooit gerookt dus kan er niet over meepraten hoe moeilijk het is maar ik wil ff zeggen KLASSE dat jullie accuut gestopt zijn. Petje af hoor en houden zo.
Want roken is niet alleen slecht voor de ongeboren baby maar ook voor de baby waarbij in huis wordt gerookt. En laten we zeggen, na zoveel mnd geen enkele sigaret wil je toch ook niet naar buiten gaan voor eentje.. haha.. Neej gekheid dat laatste maar zet 'm op !!

Over het eten gesproken.. Poehhh, wat kan ik een zin hebben aan een oer-hollandse kroket... Lekkerrrr.... Tja, en de red-bull gaat er hier ook wel in, maar idd vanwege al die suikers en cafeine doe ik het maar niet. Zelfde geld voor de biefstuk en filet american.. mjammm...

Van mij ook alle respect voor de rokende vrouwen die direct gestopt zijn! Ben ook geen roker, maar ken wel vrouwen die gewoon doorgerookt hebben. Bah, zo'n dikke buik met een sigaret in dr hand, geen gezicht!
Voor mij als eerste een bord carpaccio, met verse parmezaanse kaas...mmmm. En een proseccootje erbij =)
Alhoewel, dat zei ik bij de eerste ook en heb pas 4 weken na de geboorte mijn eerste wijntje gedronken, die roze wolk was genoeg roes voor mij, haha.
Sterkte!!

Van mij ook alle respect voor de rokende vrouwen die direct gestopt zijn! Ben ook geen roker, maar ken wel vrouwen die gewoon doorgerookt hebben. Bah, zo'n dikke buik met een sigaret in dr hand, geen gezicht!
Voor mij als eerste een bord carpaccio, met verse parmezaanse kaas...mmmm. En een proseccootje erbij =)
Alhoewel, dat zei ik bij de eerste ook en heb pas 4 weken na de geboorte mijn eerste wijntje gedronken, die roze wolk was genoeg roes voor mij, haha.
Sterkte!!

Nathalie; Haha ja ik ben wel voor plan om borstvoeding te geven, dus het wordt toch nog even voor me uitschuiven dat sigaretje....Van uitstel komt afstel zeggen ze, toch?
Nee flauwekul komt allemaal goed.
Het is inderdaad grappig om te zien dat je nu niet meer alleen met jezelf bezig bent..

En na die leuke reactie`s allemaal lust je toch haast geen sigaret meer...

Terug
Bovenaan