A
Anoniem
Guest
Mijn zoontje van 5 weken heeft (meestal) in de namiddag van 16.00 uur tot ongeveer 23.00 uur een wakkere periode waarin hij niet meer in zijn bedje wil slapen, hij jankt de boel bij elkaar als je hem even neerlegt. Zelfs erbij gaan liggen helpt niet, hij MOET opgepakt worden anders krijg je hem niet stil. Bij mijn man moet er zelfs met hem rondgelopen worden..Ja hij heeft goed door wie hem vasthoudt. We wiegen hem op schoot, of hij slaapt lekker in na borstvoeding, maar zodra we hem in zijn bedje leggen gaan de oogjes weer open en is hij lekker wakker! zo gaat de hele avond dus door totdat hij zo moe is dat hij gelukkig snachts goed slaapt en ook in eigen bedje (wel op onze kamer). Ik kom aan niets toe, kan mijn tanden pas poetsen als hij slaapt en we eten maar om de beurt met mijn man. Ik sta nu voor het dilemma: een paar keer flink laten huilen dan nog maar een keer? want tot nu toe heeft laten huilen niets opgeleverd. Of toch troosten iedere keer met als gevolg lamme armen en schouders? Een draagdoek heb ik ook geprobeerd maar is ook niet practisch als je zelf ook even wil bijslapen of naar de wc moet. Bij mijn dochter ging het precies zo en heeft 3 maanden geduurd, bij deze baby wilde ik het anders aanpakken maar blijkbaar heeft ie hetzelfde karakter als mijn dochter. Ik moet over 2 maanden weer werken en zie dat niet zitten zo oververmoeid.
Wie heeft tips? bedankt alvast
Hanif
Wie heeft tips? bedankt alvast
Hanif