troosten? of laten huilen?

hoi hoi ik heb een dochtertje van nu 2 maanden

de eerste maand heeft zij dat ook gehad van 19.00 tot de laatste voeding wakker zijn,

ze wilde ook niet slapen, na elke keer aan de borst leggen viel ze in slaap, half uurtje in je armen liggen nog slapen, dan maar bedje, nou paar minuten later   wordt ze wakker en gaat ze hardt huilen.

zo gaat dat de heletijd door.

nu sinds een paar dagen is het over gegaan vanwege denk ik dat ze der duim gevonden heeft.

Ik heb daarvoor cb laten komen , en die zei dat ik een uur lang moest laten huilen en dan na het uur weer kijken als er niks aan de hand is ( geen vieze luier of krampjes of honger) aai over de bol en dan weer weg gaan, als ik het zat was moest ik haar alleen laten en zelf een blokje om gaan.

nou ik doe dat niet, sorry maar dat vind ik te gortig, ik laat der al minimaal 20 minuten huilen.

Het kan zo zijn dat je zoon over gevoelig is voor bepaalde producten( kweet niet of je de fles geeft of de borst)

Bij mij was het zo van de cola ( 1 glaasje in de 2 dagen) waar ze last van had niet dat ze krampjes had maar gewoon over actief.

Kan ook zijn dat hij een sprongetje krijgt daar kunnen ze ook van huilen en niet willen slapen.

Ik kan haar nu wakker in bed leggen en dan zeg ik ga lekker slapen en als je wakker wordt is mama er weer bij je.

Sinds dien werkt het super en slaapt ze gwoon na elke voeding.

Ik hoop dat er dingen in staan wat misschien wel kan gebruiken.

suzette

Verhaal is voor mij erg herkenbaar! Ons zoontje huilde vanaf het begin al veel. Wilde niet in zijn eigen bedje slapen maar viel wel in ieders armen in slaap..Op onze tenen probeerde we hem dan slapend in bedje te leggen..Soms lukte dit, deed dan een hazenslaapje en werd daarna wakker maar meestal werd hij, bij het raken van zijn kont met het bed, wakker. Ook is ons zoontje altijd druk met zijn armen en benen aan het slaan. Eenmaal slapende sliep hij meestal rustig maar begon na een tijdje te " maaien" met zijn armen en werd dan wakker..
Via vriend kwamen wij bij het boek" rust en regelmaat" van Mw Blom. Ook zijn we begonnen met inbakeren dmv de Pacco! Vanaf het moment dat wij met beide begonnen zijn sliep ons zoontje ongeveer 18 uur per dag ipv ongeveer 6 uur!!! Eindelijk kon ik na mijn bevalling een beetje bijtanken..Ook ons zoontje werd voortaan met een glimlach op zijn gezicht uitgerust wakker! Doet het hier dus prima op!
Hoop dat je hier iets aan hebt!

Terug
Bovenaan