Trots op jezelf?

Ha meiden,

Ik lees hier weleens berichten over dat het niet lekker gaat met jezelf, gezin, man, werk o.i.d.
Ikzelf heb daar ook weleens last van.
Nu las ik laatst iets, dat als je positief over jezelf denkt, je ook positiever in het leven staat en sterker in je schoenen.
Niet dat alle problemen de wereld dan uit zijn, maar het is het proberen waard toch??
Wat je moet doen is iedere dag vertellen tegen jezelf wat je hebt gedaan, zei waardoor je trots kan zijn op jezelf.
Dit leek me wel een goeie voor ons :)
Wie wilt eraan meedoen?

Wat heb jij gedaan vandaag of gezegd vandaag of juist niet gedaan of gezegd waardoor je trots kan zijn op jezelf?

Liefs Irene

uuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
dat is moeilijk hahaha

ik ben vandaag ondanks veel pijn in me rug/bekken/liezen toch naar de stad gegaan en heb héérlijk geshopt samen met floor
en daarna nadat ik gekookt had nog ff buiten met lijn met de stoepkrijt getekend

owja en waar k ook trots op ben : ik ben thuisgekomen zonder kleding oid voor de kindjes hahahaha

liefs maurilla

Hahaha heel goed hoor!
Moeilijk he?

Ik zit ook heel erg te verzinnen waar ik trots op ben....

Ik ben er trots op dat ik vandaag hakken aanhad en een jurk en me ook nog heel mooi voelde!

ik voel me trots omdat ik na bijna 36 jaar eindelijk een beetje nagels heb...ik had in mn achterhoofd,straks mn kindjes met mooie nageltjes en mama af gekloven nagels...het gaat erg goed

ik voel me trots omdat ik na bijna 36 jaar eindelijk een beetje nagels heb...ik had in mn achterhoofd,straks mn kindjes met mooie nageltjes en mama af gekloven nagels...het gaat erg goed

Ik ben onwijs trots op mezelf omdat ik mezelf 1,5 uur heb lopen afbeulen in de sportschool!

Verders vanmiddag een wandeling gemaakt met Luka en Lenthe.Lenthe heeft het hele stuk zelf gelopen (heb Kiddyboard).Halverwege zei ik tegen haar:'Gezellig he, met mama een stukje wandelen.'Toen zei ze:'Ja mama, zonnutu lopen, is leuk!'...Ik genoot met volle teugen van m'n meisje dat veels te snel groter word!!!

(Ja Irene, het werkt, ik voel het nu al ha ha!!
Heerlijk die positiviteit!)

Ik ben onwijs trots op mezelf omdat ik mezelf 1,5 uur heb lopen afbeulen in de sportschool!

Verders vanmiddag een wandeling gemaakt met Luka en Lenthe.Lenthe heeft het hele stuk zelf gelopen (heb Kiddyboard).Halverwege zei ik tegen haar:'Gezellig he, met mama een stukje wandelen.'Toen zei ze:'Ja mama, zonnutu lopen, is leuk!'...Ik genoot met volle teugen van m'n meisje dat veels te snel groter word!!!

(Ja Irene, het werkt, ik voel het nu al ha ha!!
Heerlijk die positiviteit!)

Ik ben heeeeeeeeel erg trots op mijzel dat ik 2 dagen engelen geduld heb gehad met Zifjon en vandaag helemaal NIET uit me slof ben geschoten toen Zifjon tot 2 x aan toe mijn planten bak heeft leeg geschept terwijl ik net had gestofzuigd en gedweild.Werkt inderdaad wel en voeld eme een stuk relaxter met die positiefe wending. Hij ging vanzelf op zijn straf stoel zitten whahahah ondaks dat ik rustig bleef.

mmmmmmmmmm zal dus ook goede uitwerking op d ekids hebben.

gr van Mariska

Terug
Bovenaan