Trots op jezelf?

Ik ben trots op mezelf omdat ik eigenlijk net 2 weken ben bevallen van onze mooie zoon, en vandaag alweer naar Intratuin ben geweest plantjes en bloemetjes heb gekocht en de hele middag in de tuin bezig ben geweest met het planten daarvan hihi!!!

Ik ben trots op mezelf dat ik (eindelijk) eens geld aan mezelf heb uitgegeven...
Vroeger zei ik altijd dat ik niet zo'n moeder wilde worden die zichzelf helemaal zou wegcijferen...Doe ik nu niet helemaal hoor, maar eens goed geld uitgeven aan mezelf...nee...doe ik nooit meer...eerst de kids in nieuwe zomerkleding steken, nieuwe schoenen voorde oudste 3, de oudste 2 nieuwe zomerjassen, weegschaal was kapot, fohn kapte er laatst mee (net als je haar coupe Hiroshima aanneemt), kortom, ik dacht vanmorgen...stad in en eens goed inkopen hi hi!Eindresultaat: een veeeeel te dure zonnebril die ik niet kon laten liggen!(Oke, en spijkerbroekjes en polo-tjes voor Luka, jurkjes voor Lenthe, bikinietje voor Jade, zonnebril voor Noa)....Zie je wel, ik kan het echt niet...alleen iets voor mezelf kopen...maar ja, de oudste 2 meiden kwamen vandaag allebei thuis met een schitterend rapport, dus een kleinigheidje hadden ze wel verdiend!
Ik dwaal af...ben dus trots op mezelf dat ik geld heb uitgegeven aan mezelf...
Gr.Roos.

Ik ben trots op mezelf dat ik (eindelijk) eens geld aan mezelf heb uitgegeven...
Vroeger zei ik altijd dat ik niet zo'n moeder wilde worden die zichzelf helemaal zou wegcijferen...Doe ik nu niet helemaal hoor, maar eens goed geld uitgeven aan mezelf...nee...doe ik nooit meer...eerst de kids in nieuwe zomerkleding steken, nieuwe schoenen voorde oudste 3, de oudste 2 nieuwe zomerjassen, weegschaal was kapot, fohn kapte er laatst mee (net als je haar coupe Hiroshima aanneemt), kortom, ik dacht vanmorgen...stad in en eens goed inkopen hi hi!Eindresultaat: een veeeeel te dure zonnebril die ik niet kon laten liggen!(Oke, en spijkerbroekjes en polo-tjes voor Luka, jurkjes voor Lenthe, bikinietje voor Jade, zonnebril voor Noa)....Zie je wel, ik kan het echt niet...alleen iets voor mezelf kopen...maar ja, de oudste 2 meiden kwamen vandaag allebei thuis met een schitterend rapport, dus een kleinigheidje hadden ze wel verdiend!
Ik dwaal af...ben dus trots op mezelf dat ik geld heb uitgegeven aan mezelf...
Gr.Roos.

Jeetje moeilijk zeg!!
Maar ben het wel met je stelling eens!

Ik ben er trots op dat ik mijn man heb gezegd vandaag vrij te nemen zodat we door de plotselinge vrije dag van de kids iets leuks kunnen gaan doen, de kids zitten nu te ontbijten en met een uurtje rijden we naar de dierentuin, gezellig heb er echt zin in!

Gr MJ

Jeetje moeilijk zeg!!
Maar ben het wel met je stelling eens!

Ik ben er trots op dat ik mijn man heb gezegd vandaag vrij te nemen zodat we door de plotselinge vrije dag van de kids iets leuks kunnen gaan doen, de kids zitten nu te ontbijten en met een uurtje rijden we naar de dierentuin, gezellig heb er echt zin in!

Gr MJ

O en ik ben er trots op dat ik de hele tuin klaar heb gekregen binnen een week, de moestuin, snoeiwerk, grasmaaien enz enz en dat met constante hulp ;-) van de jongste!

Wat een goed topic!
Het zet mij al een paar dagen aan het denken, hahaha.
Ik ben er trots op dat ik al een week niet meer uitgevallen ben tegen de kinderen, had wat last van een winterdipje maar die lijkt nu verdwenen te zijn.
Ik kan weer lekker genieten van de kinderen en we lachen er samen om als er iets niet gaat zoals het hoort.

liefs Danielle

Dat ik Milton zijn juf heb aangesproken over het feit dat Milton gisteren bekogeld is met zand. Dat krijg ik niet uit dat lieve kroeskopje van Milton misschien maar de tondeuse op.

Ik vind het niet zo erg dat ze met zand gooien maar wel in dat haar van Milton dat krijg ik er echt niet uitgewassen.

Tuurlijk ben ik trots op mijn gezinnetje de mooie kids en een hele goede lieve slimme man .

Ik ben ook trots op mijn man dat hij een opleiding volgt voor het bedrijf en dat hij goed is en dat weten ze op het bedrijf ook. Dat hij goede cijfers haalt en goede examens maakt.Laat ik maar zeggen ik ben trots op mijn leergierige man en kids.

Ik ben trots op mijzelf dat ik het toch allemaal mooi alleen red samen met mijn gezinnetje

Terug
Bovenaan