Trotse mama wil zwanger worden (deel 2)

Hoi meiden,

Wat fijn dat het zo goed gaat bij jullie!!!

@knutseljuf ben blij dat het goed gaat met je, begon me een beetje zorgen te maken..!!!

Hier alles ok, als het goed is komen mijn vruchtbare dagen er weer aan. Hoop dat ik deze maand wel mijn ei kan vinden met de ovu-testen.
Mijn man wil nog niet naar een arts...wil het nu eerst maar eens een tijdje met die testen gaan proberen...Ik voel zelf ook nog niet zoveel voor de medische molen, dus blijf duimen dat het nu wel snel gaat lukken!!

liefs

Hallo!

Ik heb vanochtend een hele goede echo gehad! We krijgen een echte druktemaker! Ik ben nu 11 weken en 4 dagen, twee dagen verder dan ik zelf dacht. Dat betekent dat ik 6 dagen voor Sophie's verjaardag ben uitgerekend...

Trotsemama, ik snap wel dat je niet naar een arts wil hoor. Ik duim ook voor je dat het snel gaat lukken!

Liefs!

fijn imkie dat je echo goed was.

knutseljuf fijn dat het goed gaat met je. Hoop voor je dat je baas een beetje normaal reageert.

Trotse mama veel succes weer in de vruchtbare periode, en hopelijk vind je nu wel je vruchtbare dag.

Hier gaat alles goed. Heb er wel wisselende dagen bij. Ben soms ineens een dag heel erg misselijk maar over het algemeen voel ik me goed. Morgen moet ik voor controle naar de vk ben dan 12w4dagen.

Hoi meiden,

mamavansimone, fijn dat je de 12 weken nu voorbij bent. Fijn dat je je goed voelt. Toch wel weer spannend om naar de verloskundige te gaan.

Imkie,heerlijk dfat je zo'n goede echo hebt gehad!!!!! Is weer een meevaller dat je 2 dagen verder bent. Wel spannend dat je zo dicht bij de verjaardag van sophie bent uitgerekend. wie weet krijgt ze wel een heel erg leuk cadeautje hihihi...

Knutseljuf, als ik goed heb teruggelezen heb je vandaag een echo. Spannend weer hoor. Hoop dat je baas wel normaal reageerd als je het verteld.

Ik ga vandaag weer met de ovu-testen beginnen...dus worden weer erg actief de komende dagen hihihihi...

liefs

Hoi meiden,

Als het goed is moet ik volgende week ongesteld worden en voor het eerst in ruim een jaar hoop ik dat ik ongesteld word...... Terwijl ik mijn eisprong had gevonden vorig weekend en we de dagen eromheen veel plezier hebben gehad..

Heb er niet bij stil gestaan dat je de mexicaanse griepprik niet mag halen als je net zwanger bent. En daarna 8 weken niet zwanger mag worden.....

Mijn man, ik en 2 van onze 3 kindjes zitten in de risicogroep en moeten de prik dus gaan halen. Vooral de kindjes, want die hebben een slechte afweer en dus heel vaak luchtwegklachten. Nu is mijn zoontje ook weer heel erg benauwd....

In overleg met de huisarts moet ik de prik gewoon halen, anders ben ik een te groot risico voor onze kindjes, aangezien maar 80% van het vaccin daadwerkelijk aanslaat. En je zal net zien dat zij bij de 20% horen bij wie het niet aanslaat. Onze oudste dochter krijgt daarom ook de prik.

Uiteraard gaat de gezondheid van onze kindjes zonder twijfel boven alles, maar dit kwam toch wel hard aan.
Ben er zelfs wel verdrietig om....ga twijfelen aan mijn kinderwens.....

Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat en de buikjes goed groeien!!!

liefs

Ach meis, wat naar! Ik wist ook niet dat je na de prik 8 weken niet zwanger mag worden. Ik kan je niet zo goed advies geven of iets zeggen waar je wat aan hebt... Heb je het er al met je huisarts over gehad?

Hier gaat het goed trouwens. Ik ben vanochtend weer bij de VL geweest, het hartje klopte goed, mijn bloedruk was ook goed, ik moet alleen waarschijnlijk tot het einde van de zwangerschap wel ijzertabletten blijven slikken.

Hoe gaat het bij de rest?

Terug
Bovenaan