Trotse mama wil zwanger worden (deel 2)

Hoi allemaal,
@ Inkie,Wat fijn dat alles goed was bij de vk
Voel je je ook goed??

@ de rest hoe gaat het met jullie??

Hier nog geen red devils, ben vandaag 2 dagen overtijd....maar wacht nog een paar dagen met testen enzo, want ik heb wel ongi buikpijn...wacht dus nog ffies af...

Hi trotsemama, heb je al nieuws? Hoe is het met iedereen?

Wij zijn dit weekend verhuisd, eindelijk weer een beetje rust na drie maanden elk vrij moment te klussen... Ik ben doodmoe, maar dat komt ook wel omdat ik bloedarmoede heb denk ik. Ik zit dus fijn aan de staalpillen, waarschijnlijk tot het einde van mijn zwangerschap. Verder gaat het goed hoor, de baby doet het goed, met Sophie gaat het ook super.

Liefs!

hoi Imkie,

Ik ben toch gewoon ongesteld geworden...heb dus toch ook maar de mex. griepprik gehaald vorige week...wil geen risico lopen voor mijn kindjes..dus uiteindelijk een goede beslissing denk ik.

Wat fijn dat jullie nu verhuisd zijn. Je zal het wel nodig hebben weer wat rust. Vervelend dat je zo moe bent. Helpen die staalpillen wel een beetje daarvoor??
Heerlijk dat het met de baby en natuurlijk met Sophie zo goed gaat!!

Vandaag met mijn zus meegeweest naar de 20 weken echo...wat was dat leuk om te zien!! Daarna was ze op controle bij de gyneacoloog die ook mijn 3 zwangerschappen heeft begeleid..ze herkende me zelfs nog was wel leuk om even mee te kletsen.

Hoe gaat het met de rest??

liefs

Terug
Bovenaan