trouwen?

quote: wenneke20 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-10-2006 15:10:21'));

hey meis by mij komt de gedachten ook steeds meer om te trouwen voor ik zwanger ben ik heb al aangekaart dat ik hem zelf met de kerst wil vragen of met de kerst in euro disney land paris vragen     en ik ben pas 20dus zo gek is het niet omje vriend te vragen je mag me ok op msn toevoegen om te kletsen hoor groetjes

me msn staat by me profiel en dan by website

Hoi! Wij zijn dit voorjaar getrouwd en we hebben het ook niet al te duur gemaakt. We hebben 's middags de kerkdienst gehad (voor de wet waren we al wat eerder getrouwd op de gratis ochtend) en daarna een receptie voor 80 mensen. Daarna zijn we met een groep van 30 mensen doorgegaan, met een heerlijk buffet en feestavond in een restaurant. Dit was ontzettend leuk. De receptie heeft ons 11 euro per persoon gekost en dit was voor taart, koffie en thee, onbeperkt drank en drie rondes luxe hapjes. Vraag vooral meerdere offertes aan, want het verschilt enorm. Wij hebben ditzelfde aanbod ook voor 25 euro aangeboden gezien.
Het buffet was inclusief onbeperkt drinken 50 euro per persoon. Er werden gewoon cd's gedraaid door de barkeeper.

Voor ons was dit de perfecte dag, want we hebben nu niet de hele avond handjes hoeven schudden, het was gewoon gezellig.

Een trouwjurk heb ik via het internet gekocht. Via e-bay bieden veel bruidswinkels jurken aan die uit hun assortiment gaan. Voor 250,- euro had ik een schitterende jurk, die ook nog nieuw was.

Het kan zo duur als je het zelf wilt maken. Voor een echte sprookjesbruiloft ga je gemakkelijk over de 10.000 of 15.000 heen.

Veel succes met vragen!

Dank jullie wel voor de leuke tips en reacties!

Ik ben helemaal hyper!

Nu nog 3 weken wachten tot 11 november.

Kan ik mooi een leuk plannetje smeden. Hoop zo dat hij leuk reageert en
niet het moment verpest door niet enthousiast te doen....

Daarna maar eens peilen wat hij wil qua bruiloft. Had het er met een
vriendin over en die was 20.000 euro kwijt incl. huwelijksreis, excl.
jurk. Maar dat ben ik echt niet van plan hoor, veel te veel geld!

Hallo,

Een vriendin van mij was 15.000 euro kwijt.
Ze is ook getrouwd in een middeleeuws kasteeltje met alles erop en eraan.

Gr. Niek

Echt bizar veel geld, dat geef ik dan liever straks aan de kleine uit!

Maar er is vast wel een mooie tussenweg te vinden!!!

Thanks voor de tip Wenneke, maaruh ik ga eerst maar eens afwachten of hij ja zegt!

Wat denk je, gaat jouw vriend er leuk op reageren als je hem vraagt?

hey meis heb t wel laten doorschemeren maar hy zegt dat ie mij vraagt dus ja hahaha voeg me anders op msn toe groetjes

Terug
Bovenaan