Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik heb geen iedee meer het enige wat ik dacht was nee niet weer en heb haar niet meer echt gehoord. ik moet morgen middag naar het ziekehuis. omdat ik geen bloed verlies gaan ze dan kijken wat nu verder.
volgens mijn berekeningen was ik 8 a 9 weken maar zei had het over 6 weken.
is dit het antwoord wat je zocht?
x
Ik weet het aantal mm niet neer. Maar ik was 6 weken zwanger, en volgens de meting was ik maar 4.5 week zwanger. Maar ik was dus echt 6 weken zwanger toen.
Maar dus ook nog geen hartje zichtbaar.
Dank jullie wel.
@muppet1903 hoop morgen heel leuk nieuws voor jou! @truckerbabe zit mezelf gek te maken door jouw verhaal, beetje een droom maar was volgens meting dikke 6 w zwanger dus dan moet er gewoon hartslag zijn
onee niet jij ook! wat erg voor je weet precies hoe jij je voelt. ik heb precies het zelfde ook met die stome tabletten.
succes en ikhoop dat het snel weer beter gaat met je, en dat je snel opnieuw zwanger mag worden.
x
Ow meiden, heel veel sterkte... Ik heb de pillen ook gehad... Weet precies dus hoe het voelt! Ik weet dat ik het echt enorm moeilijk vond om die pillen zelf te doen! Heb echt liggen huilen erom! Het idee dat je zelf je kindje weg moet halen, ookal leeft het niet meer is echt verschrikkelijk!!!