@truckerbabe

hey

fijn dat je er een heerlijk weekend van gemaakt hebben. ff wat anders was vast erg lekker ;-)
kunnen jullie het verdriet een beetje delen samen? ik vind het nu wel fijn dat ik het alleen kan doen, klinkt misschien een beetje egoistisch, maar zoals het eerst ging, werd ik alleen maar depresief van. en nu kan ik het doen zoals ik het nodig heb.

het is zaterdag avond losgekomen. en het is nu dus echt weg helaas. de pijn was niet fijn maar het was ook wel vol te houden. mijn zoontje zei al troostend; mam dan probeer je het toch opnieuw, want ik wil nu toch echt een broertje of zusje. dus ik weet wat me te doen staat. hihi.
maar ik zie nu verder wel heb zelf nog niet echt een plan. eerst op 9 februari een echo om te kijken of het schoon is van binnen. en dan gaan we weer verder kijken. want het nadeel van een donor is dat je wel moet weten wanneer je eisprong is en dat weet ik nu natuurlijk niet.
maar ik geef niet op dat is een ding dat zeker is.

liefs deb

Oh fijn dat het bij jou ook gelukt is! Nu alle 2 even wachten op controle echo. Ik ga morgen al.

Lekker hoor met een vreemde mailen, kan ik lekker eerlijk zeggen dat ik meer aan mijn hond dan aan mijn man heb. Hij zit alleen maar te zeuren en klagen, heel negatief terwijl ik juist (beetje vreemd misschien in deze situatie) heel positief ben. Ik ben blij dat het vruchtje eruit is en die cytotec heeft me daar heel erg mee geholpen, ik denk dat de pijn en het zelf afstoten voor mij heel goed zijn geweest. Nu voel ik me weer goed en wil ik er niet in blijven hangen. Het is vreselijk zeker na zoveel keer maar het is zinloos om te zwelgen in zelfmedelijden, daar komt iniedergeval geen nieuwe baby van. Misschien stort ik nog wel in hoor maar voor nu wil ik gewoon sterk zijn.

Doe je niet die clearblue ovulatietestjes? Kost een fortuin zo inmiddels na al die jaren maar wel heel handig.

Liefs

fijn dat je zo snel alweer terecht kan! ik moet helemaal tot 9 feb wachten.

mannen klagen toch altijd alleen maar? haha ze zijn zo zielig. ze moeten blij zijn dat ze dit allemaal niet hoeven doorstaan!! ze hoeven er alleen maar te zijn voor ons en dan hebben ze het toch zwaar! ;-)
ik denk idd ook dat de pijn die je lichaam moet doorstaan je helpt bij het verwerken van het verlies.
en dat hebben zij natuurlijk niet. ik kan heel nauwkeurig bepalen wanneer ik mijn eisprong heb met behulp van menstruatiekalender.net dus dat scheeld eenorm in de kosten want die testen zijn allemaal niet goed koop idd. het enige wat je moet doen is alles nauwkeurig invullen. maar nu heb ik natuurlijk geen data om in te vullen dus misschien ga ik idd nu maar een test halen. bedankt voor de tip had daar nu nog helemaal nog niet aangedacht.

liefs deb

Er zijn ook goedkope ovulatietestjes te bestellen via sensitest.nl maar die vind ik minder fijn.

Ik woon ih buitenland en betaal alles cash hier, prive artsen vandaar dat ik precies kan wanneer ik wil. Benieuwd of ik veel terugkrijg vd verzekering.

Liefs

hey saskia

ik heb vanmiddag op internet gezocht en ben daar idd deze site tegen gekomen. en dacht ik bestel ze gewoon proberen kan geen kwaad dacht ik zo.

dat zal je ook wel voelen in de knip als je alles zelf moet betalen. maar met als voordeel dat je snel terecht kan. waar zit je in het buitenland als ik vragen mag?

ik ben vandaag gebeld door de verloskundige om te kijken of het wel goed was gekomen van het weekend. ik vind dat wel fijn dat ze je ff in de gaten houden. heb jij dit ook?

liefs deb

Wat onwijs lief dat de verloskundige je belde! Ik zit in Spanje en mijn gyneacoloog was het helemaal niet eens met de pillen omdat ie het gevaarlijk vond. Ze doen hier altijd direct curretage. Ik hoop dat ik hem morgen een mooie schone baarmoeder kan laten zien :)
Ik zou wel graag normaal met je willen mailen want wil niet dat mensen me herkennen hier maar kunnen we de berichten wissen op deze site? Ik wil niet mijn naam hier hebben...

Terug
Bovenaan