Tuurstreepje???

nee ik zelf niet maar een streepje is een streepje toch?
ik ben meer van de cb testen daar heb je meer duidelijkheid.is net wat je prettiger vind hoor.
 
Deze streepjes kreeg ik ook met de gewone van de action. Paar dagen voor nod. En 1 dag van tevoren met cb en was zwanger 1-2 weken. Nu inmiddeks 12 weken. Dus denk dat wel goed zit maar zou nog zeker wachten tot na je nod
 
Volgens mij is er inderdaad een streepje. Gefeliciteerd! Persoonlijk vind ik de testen van Action erg goed ( en goedkoop). Bij mij is de uitslag altijd juist geweest ( en dan ook nog is ruim voor mijn menstruatie). Zonde om zoveel geld uit te geven aan een Clearblue zwangerschapstest…
 
[quote quote=10519640]Deze streepjes kreeg ik ook met de gewone van de action. Paar dagen voor nod. En 1 dag van tevoren met cb en was zwanger 1-2 weken. Nu inmiddeks 12 weken. Dus denk dat wel goed zit maar zou nog zeker wachten tot na je nod[/quote]
Gefeliciteerd!! 
Ik hoop dat t deze ronde wel raak is! Maar ik lees ook wel veel over indroogstreepjes.
We wachten het af! 
Geniet lekker van je zwangerschap!
 
 
[quote quote=10519650]Volgens mij is er inderdaad een streepje. Gefeliciteerd! Persoonlijk vind ik de testen van Action erg goed ( en goedkoop). Bij mij is de uitslag altijd juist geweest ( en dan ook nog is ruim voor mijn menstruatie). Zonde om zoveel geld uit te geven aan een Clearblue zwangerschapstest…[/quote]
Ik probeer nog niet te blij te zijn omdat ik ook wel lees over indroog strepen.  Ik ga morgen testen,  kijken of het wellicht oploopt. 
 
[quote quote=10519634]nee ik zelf niet maar een streepje is een streepje toch? ik ben meer van de cb testen daar heb je meer duidelijkheid.is net wat je prettiger vind hoor.[/quote]
We wachten nog even af of het oploopt! 
Fingers crossed
 
Ik test ook met action en teste daar een dag voor m'n NOD bij m'n eerste ook positief, eerst heel licht en liep daarna geleidelijk op. 
Ik zie hier ook een heel licht streepje, voorzichtig gefeliciteerd! 
 
Terug
Bovenaan