Tuurstreepje???

[quote quote=10519707]Gefeliciteerd???? Streepje= streepje! Bij mij ook zo licht begonnen van de action …kereltje is nu net 2?[/quote]
Ohh nog spannender! Ik ga morgenvroeg weer testen. Ben benieuwd 
 
[quote quote=10519719]Ik test ook met action en teste daar een dag voor m’n NOD bij m’n eerste ook positief, eerst heel licht en liep daarna geleidelijk op. Ik zie hier ook een heel licht streepje, voorzichtig gefeliciteerd![/quote]
Ik hoop het zo!
Jij ook gefeliciteerd!
 
[quote quote=10519719]Ik test ook met action en teste daar een dag voor m’n NOD bij m’n eerste ook positief, eerst heel licht en liep daarna geleidelijk op. Ik zie hier ook een heel licht streepje, voorzichtig gefeliciteerd![/quote]
Dankje wel.. 
Ik ga zo weer testen:)
 
[quote quote=10519780]oh wat balen maar wanneer is jou nod!![/quote] Ik zit nu op 9 of 10 dpo dus alsnog vroeg hoor! Kan alle kanten nog op maar ik weet wel dat de test van gisteren een indroogstreepje was.   
*Ik keek wel een half uur later weer naar de test en zag nu wel weer een heel licht streepje maar buiten de afleestijd. Dus negatief . 
 
 
[quote quote=10519815]Ik weet het niet hoor. Bij mij hebben ze nooit een valse uitslag gegeven. Misschien op je nod wachten?[/quote] De eerste test was wel veel duidelijker dan die van vanochtend. Die krijg ik niet eens op de foto.  Inderdaad maar wachten op NOD.    
 
Terug
Bovenaan