TWEE!

Ongelooflijk, nog nooit zo'n mooie test gehad!!! Twee enorm dikke vette strepen!!! Ik ben weer zwanger!!!

We zijn hier helemaal door het dolle heen :) En ons dochtertje zich maar afvragen waarom papa en mama zo uitgelaten doen, telkens moeten lachen en op het kastje kijken (daar ligt de test met de mooiste strepen die ik ooit gekregen heb op een zwschapstest, hihi).
VOlgens mij (en mijn temperatuur-curve) is de uitgerekende datum 23 juli en ben ik nu 4 wkn 3 dgn.

Liefs, Kaskes

Hoi Kaskes!!!!!

GEFELICITEERD!!!!! Joehoe....ben blij voor je!!!!
Had het wel verwacht hoor...maar deze bevestiging is toch wel fantastisch.
We zitten dan echt dicht bij elkaar met de zwangerschap!!
Allebei juli-mama's!!

Geniet ervan meid.
Heel fijn weekend samen met je man en dochter.

Groetjes en liefs,
Angel

Hallo Kaskes

Geweldig meid van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, vind het echt tof voor jullie hoor. Lekker genieten meid. En ik hoop nog wat van je te horen hoe het allemaal verder gaat in je zwangerschap.

Heel veel liefs Sharine

Hoi!

We zijn nog steeds helemaal happy! Ik voel me ook zo anders dan bij de vorige zwangerschap. Dit lijkt veel meer op de zwangerschap van mijn dochter, al vanaf de eerste signalen, nu 2 weken geleden. Mijn borsten zijn ook al echt veranderd. Het duurt niet lang of ik kan alweer nieuwe beha's kopen...
Morgen ga ik mijn vk bellen (woensdag ben ik 5 wkn, dus dat is prima, toch?). Ik ben benieuwd wanneer ik een echo mag!
Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs, Kaskes

He Kaskes, van harte gefeliciteerd meid!!! Wat een cadeautje zo snel alweer. Zo zie je maar, vrouwen en intuitie..... haha. Ook fijn dat je je nu anders voelt dan de vorige keer. Het gaat vast helemaal goed.

xx Luna

ps Wat is dat forum weer een drama de laatste dagen.

Hey Kaskes,

Yes meid, wat geweldig!!!! Je had het al verwacht, maar ik ben super blij voor jullie dat de test ook positief aangeeft!! GEFELICITEERD!!!
Geniet er maar lekker van en ik hoop dat je snel mag gaan voor een echo zodat jullie je wondertje kunnen bekijken!

groetjes,
Dionne

Hoi!

Ik heb net de vk gebeld en mag 18 december voor een eerste consult. Dat is al over 4 weken! Echt snel! Ze was erg blij maar ook verbaasd dat ik alweer zwanger ben. Het is ook wel heel voorspoedig gegaan: 14 oktober de miskraam en 17 november een super-positieve test!
Ik mag zelf weten wanneer ik mijn termijnecho wil. Of rond de 8/9 weken of rond de 12/13 weken. Ik overleg wel even met de papa van dit nieuwe wonder en dan ga ik eens even bellen!

Bedankt voor jullie felicitaties en ik hoop dat het voor degene bij wie het net mis is gegaan, snel raak is en dat voor de dames die zwanger zijn het een hele mooie zwangerschap is!

Liefs, Kaskes

Terug
Bovenaan