TWEE!

Hoi Kaskes,

Hoe gaat het nu met jou?
Volgende week toch je 1e echo? Spannend meid!

Hier alles goed, nog veel kwaaltjes, misselijk, moe en zere borsten. Ik kijk ook alweer uit naar m'n echo a.s. dinsdag.

Groetjes,
Angel

Hé Angel,

Leuk om weer wat van je te lezen. Zat net vanavond te denken dat ik een tijd niks van je gehoord had...

Hier ook: beroerd als aldoor al! Afgelopen woensdag staan overgeven onder de douche, bah wat wat ik beroerd. Gek genoeg luchtte het voor een paar uur heel erg op!
Heb jij ook al zo'n buik? Wij hebben het vanavond aan mijn schoonouders verteld en toen ik mijn buik liet zien, moest mijn schoonmoeder heel erg lachen: Tjemig, wat groot! Ik heb echt een kledingprobleem voor het Kerstdiner op school(20 dec 'S AVONDS, dus dan helemaal een ballon als buik!). Maandag zijn we bij mijn schoonouders, dan ga ik maar even shoppen...
Over een week hebben we inderdaad een mooi plaatje van de kleine, ik kijk er al tijden naar uit!
En jullie mogen dinsdag al weer!
Degenen op mijn werk die van de miskraam en de komende echo weten, denken allemaal dat het een controle-echo voor de miskraam is, haha. Ik wil het pas na de vakantie vertellen aan het team, directeur en duo al wel voor de vakantie.
Leuke/spannende periode nu. Morgen vertellen we het aan mijn ouders, zus en zwager. Heel veeeeel zin in!

Liefs, Kaskes

p.s. Laat je dinsdag even weten hoe het was???

Hoi Kaskes,

Fijn dat alles goed gaat, behalve dan de kwalen. Maar ja, we moeten er wat voor over hebben hè,ha,ha!!
Maar wel balen dat je moest overgeven, dat heb ik gelukkig nog niet gehad.
M'n misselijkheid was wat minder, maar vandaag en gisteren weer wat erger. Wel met vlagen gelukkig. Verder erg moe en soms duizelig.

Leuk, vandaag aan je ouders het grote nieuws vertellen!! Wij hebben het woensdag tijdens de sinterklaasviering aan onze schoonfamilie verteld, was erg leuk. We hadden m'n dochter een t-shirt aangetrokken waar op stond "Hoera, ik krijg een broertje of zusje". Ik had er een blouse overheen gedaan en halverwege de avond trok ik het blousje uit, leuk al die reacties.
M'n schoonpa pinkte een traantje weg en m'n schoonma ging op de wc huilen! ha,ha.

Hoe ver ben je nu, je bent toch een weekje minder ver dan ik?
Ik ben nu 8 weken en 2 dagen.

Ja, die buik dat gaat echt hard. Wij hebben 21 december een bruiloft van vrienden en ik heb een jurkje gekocht waar je het echt wel in ziet. Dus wij gaan het toch maar eerder dan bij 12 weken vertellen aan iedereen. Hopelijk vind jij nog wat geschikte kleding voor het kerstdiner op je werk.

Had jij bij de zwangerschap van je dochter ook zoveel last van kwalen, ik een stuk  minder toen. Heb nu ook acne, da's wel balen. Zou het deze keer dan een jongen zijn?!

Groetjes,
Angel

Hoi kaskas
Wat een geweldig nieuws. Gefeliciteerd.

dinsdag moet ik naar ge gyn voor nacontrole. Heb ook bloed laten prikken bij de huisarts. Ben nog zoooooooooooooo moe. Wilde HB maar mocht gelijk ook alles. Dan weet ik of al mijn waardes goed zijn en kan ik het weer proberen. Bij mijn vorige zwangerschap kwam ik daarna zoveel tekort dat ik 1.5 jaar van alles bij moest slikken. Als het bloed goed is wil ik er weer voor gaan maar mijn man twijfeld nog.

Het was zoooo leuk om het te vertellen! Mijn vader moest echt erg huilen van ontroering, heel lief. Heerlijk om lekker te kunnen uitpuilen 's avonds ;-) We hadden onze dochter een t-shirtje aangedaan met ZUS er op. Mijn oom kwam nog onverwacht langs en die was wat in verwarring gebracht voor hij het snapte...
Leuk dat jullie familie ook zo mooi reageerde.
Is het jurkje voor die bruiloft geschikt om in te showen? Aan de ene kant ook wel weer fijn om het te kunnen vertellen, toch?

Vandaag geshopt met mijn schoonmoeder en ik ben heel goed geslaagd! Allemaal dingen die nu nog wat kunnen verbergen, maar waar ik ook nog flink in kan groeien en een buik in kan showen.

Ik ben nu ook veel beroerder dan bij onze dochter en ik merk ook dat als ik moe ben alles veel erger wordt. Dan loop ik echt te trillen de hele dag. Toen had ik veel meer last van pukkels volgens mij. Dus ik was er juist van overtuigd dat pukkels een meid betekenden...
Ik ben woensdag trouwens 8 wkn. Dus je loopt ongeveer een week op mij voor.

Wilhelmin, fijn dat je bloed mag prikken. Ik hoop dat je waardes op zich verder goed zijn. En dat ze iets aan je vermoeidheid kunnen doen.   Dat is zo vervelend. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen wat betreft nog een keer proberen. Sterkte!

liefs, Kaskes

Hoi Kaskes,

Ja, leuk hè, dat vertellen! Mooi dat ze ontroerd waren.
Ik vind het ook wel goed hoor dat het met die bruiloft bekend wordt, dan kan ik inderdaad lekker gaan uitbuiken...ha,ha.

Morgen toch wel weer spannend die echo!

Vandaag was ik toch weer een partij misselijk...blegh...nog net niet hoeven overgeven.

Fijn dat je voor kleding geslaagd bent, dan kan je het nog even verbergen op school.

Wilhelmin, hoop dat je snel weer de oude bent.

Groetjes,
Angel

Even kleine update:
Vandaag de echo gehad en alles is goed!!! We zijn zo blij! De gyn zei meteen; Ik zie een hartje, dus ik kan jullie geruststellen. Het was een erg aardige vrouw die onze zorgen begreep en die snel wilde wegnemen.
Ik ben iets verder dan ik dacht: 8 wkn 4 dgn nu. Dus iets eerder bij het einde van de misselijkheid, hihi.

Liefs, Kaskes

Ps Wilhelmin, hoe is het nu met je? Is je ijzergehalte al wat beter?
En ben je minder moe?

hoi
Nogmaals gefeliciteerd   Fijn he een kloppend hartje Na alle ellende eindelijk weer wat positiefs Het blijft toch eng een eerste echo Ga lekker van je zwangerschap genieten

groetjes Corina (12w 5d)

Terug
Bovenaan