Hoi Kaskes,
Fijn dat alles goed gaat, behalve dan de kwalen. Maar ja, we moeten er wat voor over hebben hè,ha,ha!!
Maar wel balen dat je moest overgeven, dat heb ik gelukkig nog niet gehad.
M'n misselijkheid was wat minder, maar vandaag en gisteren weer wat erger. Wel met vlagen gelukkig. Verder erg moe en soms duizelig.
Leuk, vandaag aan je ouders het grote nieuws vertellen!! Wij hebben het woensdag tijdens de sinterklaasviering aan onze schoonfamilie verteld, was erg leuk. We hadden m'n dochter een t-shirt aangetrokken waar op stond "Hoera, ik krijg een broertje of zusje". Ik had er een blouse overheen gedaan en halverwege de avond trok ik het blousje uit, leuk al die reacties.
M'n schoonpa pinkte een traantje weg en m'n schoonma ging op de wc huilen! ha,ha.
Hoe ver ben je nu, je bent toch een weekje minder ver dan ik?
Ik ben nu 8 weken en 2 dagen.
Ja, die buik dat gaat echt hard. Wij hebben 21 december een bruiloft van vrienden en ik heb een jurkje gekocht waar je het echt wel in ziet. Dus wij gaan het toch maar eerder dan bij 12 weken vertellen aan iedereen. Hopelijk vind jij nog wat geschikte kleding voor het kerstdiner op je werk.
Had jij bij de zwangerschap van je dochter ook zoveel last van kwalen, ik een stuk minder toen. Heb nu ook acne, da's wel balen. Zou het deze keer dan een jongen zijn?!
Groetjes,
Angel