TWEE!

Hoi Kaskes,

Had net ook al op je andere topic gereageerd.
Maar wilde toch nog een keer zeggen dat ik heel blij voor je ben dat alles goed is!! Fijn meid. Geniet ervan. En we kletsen lekker verder, we zitten echt dicht bij elkaar met de uitgerekende datum.

Wanneer wil jij het je dochter gaan vertellen? Al snel of wil je nog een tijd wachten? Ik weet het nog niet.

Groetjes,
Angel

Tjonge Dion, 18 weken alweer, wat gaat dat snel! Voel je het kindje al bewegen? Daar heb ik nu alweer zin in!

Angel, ik had ergens anders gereageerd (volgens mij op zwangerzijn) op een berichtje over "wanneer vertel je het de oudste(n)". Daar had ik jou ook zien staan met een reactie.
Wij hebben het al verteld aan onze meid, ze werd heel onrustig en bozig. Meestal een teken, dat ze iets denkt te weten, maar wij bevestigen haar daar niet in. En aangezien ze het zelf al een week of 3 riep ("Mama, jij hebt een baby in je buik"), hebben we het verteld. Sindsdien is ze weer een (kerst)engeltje, heel gezellig en vrolijk. Ze heeft het veel over de baby, maar dat zal over een poosje wel weer minder worden. We zien wel. We waren het zo snel niet van plan, maar nu ze het eenmaal weet vind ik het ook wel prima.

Fijn weekend!
K

p.s We blijven gewoon kletsen! Hier en/of op het juliforum

Eén van de meiden die ik tijdens de vorige zwangerschap hier heb leren kennen ligt nu te bevallen! Kreeg vanmorgen een smsje dat ze naar het ziekenhuis ging. Ik vind het zooo spannend! We zijn toen met z'n 6-en overgebleven van het begin-2005-forum en zien elkaar regelmatig en hebben een eigen forumpje gemaakt. Erg gezellig.

He Kaskes,

Super dat jullie meid er zo leuk op reageert! Zal nu nog wel lang duren voor haar voordat ze haar broertje of zusje in haar armen kan houden en ermee kan knuffelen :)
Geniet nog maar lekker van je zwangerschap!

O ja, en hier is er al leven te voelen hoor! Heerlijk gevoel is dat, dat je je kindje voelt.Gedurende 2 weken velde ik van binnen plopjes, en sinds gisteren ook aan de buitenkant van mijn buik een schopje of dergelijke te voelen, geweldig!

Fijne feestdagen en alvast een gelukkig 2008 gewenst!

groetjes,
Dionne

Hé Dion,

heerlijk hè, dat leven? Zo gezellig om die plopjes en duwtjes te voelen. En dat wordt allemaal ook steeds echter, op een gegeven moment zie je gewoon je kindje langsschuiven aan de buitenkant!
En wat schiet jouw zwangerschap al hard op, zeg. Hier nu nog maar 10 wkn 2 dgn. Het lijkt nu wel weer even of de tijd stilstaat...
Geniet van je kindje, dat doe ik ook van mijn bollebuik (oef, echt erg al...)

Liefs, Kaskes

Terug
Bovenaan