Tweede kind?

hier word sowieso gewacht word er wat aan de bult is gedaan in mijn borst mocht het zo zijn dat ik onder het mes moet dan word dat waarschijnlijk uitgesteld als ik zwanger zou zijn..

dus daar ligt het aan bij mij

Als jullie het willen, gewoon er voor gaan. Het kan ook even duren voordat je weer zwanger bent. Ik ben een voorstander van niet te veel leeftijd er tussen. Ik ben ook heel blij dat er straks maar 14 maanden tussen zit als alles goed blijft gaan. Meid er is niemand die je advies kan geven. Je voelt zelf het beste of je lichaam het aankan. (ik geloof niet zo in ontzwangeren net als mijn gym en ook dat zou je al voorbij zijn) Doe wat jullie gevoel je ingeeft. En natuurlijk is 2 kort op elkaar druk, maar ook ontzettend leuk.

heb er 4 en tussen oudste 2 zit 3 jaar en tussen nr2 en 3 zit 2 jaar. moet eerlijk zeggen dat het wachten totde oudste 4 is niet zo handig is vele denken is juist makkelijk omdat er dan 1 op school zit maar vind zelf het heen en weer rennen tussen school en jongste juist veel drukker, antonio komt amper aan zn slaapjes. vond 3 jaar wel lekker de oudste kon toen best wel wat zelf en 2 jaar was wat drukker met nachslaapjes, luiers etc

maar sluit me aan bij de ladys gaat vooralom wat voor jou het beste voelt voor iedere vrouw is dat anders, hoe dan ook is 2 kids toch anders dan 1. wens je sterkte met beslissen en zoals iem een keer tegen me zei; het komt in principe nooit uit dus als jullie allebei willen go for it.

iedereen moet ook zelf weten wat ie doet en wat je aan kan en je lichaam. mijn lichaam was er wel klaar voor en zelf denk ik ook wel eerder als pas bij 3 maar niet voor zijn 2e jaar en toen ik er klaar voor was overleed de vader van mijn man dus waren we er niet zo mee bezich mijn heeft daar spiechish een klap van gehad dus hij was er toen nog niet klaar voor. zei opgegeven moment toen het beter ging als ik nu eens stop met de pil dan zien we wel hoe lang het nog duurd en kan je onder tussen aan je zelf blijven werken. 5 maand later wasik toen zwanger hij werd daar denk ik wel beter door
wand ging toen steeds beter. en nu kunnen we genieten van 2 mooie kinderen.

Thanks voor jullie reacties. Ik was erg benieuwd hoe anderen overdachten. En ik ben erg blij dat ik niet de enigste ben waar het bij kriebelt!
Natuurlijk weet ik dat de beslissing geheel aan ons is.
Nou, wie weet wanneer het zal gebeuren... jullie krijgen het dan toch te horen. ;)

Lieve meiden, het is altijd een gok of het snel lukt of niet! Ook wij hadden gedacht om er een jaar of 4 tussen te laten maar het werden er 7!(de eerste in 1x zwanger, de 2e ook maar een miskraam en de derde duurde 2 jaar!) Je hebt het niet voor het kiezen, en of er nou een groot verschil tussen zit of niet, jij als ouder kunt er natuurlijk ook op letten dat ze - ook als er een groter leeftijdsverschil dan 2 of 3 jaar tussen zit- dat ze rekening met elkaar houden en goed met elkaar leren omgaan.
Wel leuk hoor nog een tweede....... wij genieten er echt super van maar zijn nu klaar :)
Veel plezier met klussen als het zo ver is!

Terug
Bovenaan