Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@esz dat is zeker waar. Wij hebben nu het geluk gehad dat het maar 1 rondje hormonen slikken en spuiten was. Maar wij hadden wel veel langer verwacht. Vandaar dat we nog eens extra blij zijn dat het zo snel mocht lukken.
Wij zijn klaar met onze 3 kids. Er zit bij ons bij elk kind precies 2 jaar tussen.
Ik vind het soms best lastig dat er nooit meer zo'n kleintje in mijn buik zou groeien maar aan de andere kant ben ik er ook zo klaar mee dus dat is lekker dubbel he hahahaha.
Voor iedereen die voor een 2e,3e 4e of 5e gaan heel veel plezier en ik hoop voor jullie snel zwanger mogen zijn!
Mijn zoontje is nu 8 maand. en ook ik begin steeds vaker aan een tweede te denken. maar dan wel pas stoppen met de pil als jorn 1.5 is. dan zou het leeftijdsverschil dik 2 jaar zijn en dat lijkt mij een mooi leeftijdsverschil..
Je moet doen wat jij denkt dat goed is. Voel je je goed genoeg om nu al aan een tweede te beginnen moet je het vooral doen. het kan snel raak zijn, maar soms ook best heel lang duren.