Tweede kindje 2023

Nee Mamaen, dit was de eerste keer. En ik hoop ook de laatste ?.
Vind het wel gezellig om in een groepje te kletsen met dames die al een kindje hebben en er in 2023 graag nog eentje bij zouden willen. ☺️
 
Ik wilde al eerder reageren, maar mijn reactie werd niet gepost. In ieder geval: welkom ZazouTwee, heel verdrietig van je miskraam.. Ik hoop dat het voor jullie snel (opnieuw) raak mag zijn en dat het dan allemaal goed gaat! Ik vind het ook leuk anderen te spreken die al een kleintje hebben - jij ook eentje van 3 jaar dus! Beetje zelfde fase dan :).
@Mamaen ja! Altijd een regelmatige cyclus gehad eigenlijk, dus dat is wel fijn. En ik had inderdaad ook een koperspiraal, heel fijn dat je dan je eigen cyclus gewoon houdt he! Maar bij mijn zoon was het heel snel raak (durf het bijna niet te zeggen, maar misschien iets 'te snel' toen? Moest er in ieder geval heel erg aan wennen toen ik zwanger bleek te zijn). En ik weet dat dit zeker geen garantie is voor een tweede keer, maar ik merk dat ik het wel spannend vind omdat ik ergens een beetje uit ga van wat ik al ken - maar mijn partner en ik zijn natuurlijk inmiddels ook ruim vier jaar ouder. Ben benieuwd of dat misschien ook effect heeft. Anyways, heb er ook heel veel zin in!
Ik hoop dat we allemaal in dit topic snel van 'wens' naar daadwerkelijk ' in verwachting van' ons tweede-derde-vierde-.... kindje mogen gaan!
 
Dank je gebruiker. Leuk om bij dit groepje te horen. Ik had precies hetzelfde als jij bij mijn eerste. Was er een beetje door overdonderd. Nu was ik er helemaal klaar voor en na een paar maanden was ik zwanger. Zo'n teleurstelling en verdriet, die miskraam. Hopelijk mag het snel weer lukken en gaat het dan goed. Ik duim voor jullie allemaal!!
 
Kan ik me voorstellen Zazou :(. Wanneer heb je de miskraam gehad? (Als het kort geleden was) Heb je het idee dat je cyclus weer een beetje op gang is al?
 
Heel kort geleden, de dag voor kerst. 
Tussen kerst en oud en nieuw heb ik een controle gehad bij de gynaecoloog. Mijn baarmoeder was toen helemaal leeg dus er was geen reden om een cyclus te wachten zei hij.
Ik heb nu natuurlijk alleen geen idee waar ik zit in mijn cyclus. Zwangerschapstest was snel negatief dus ook qua HCG had mijn lichaam het geloof ik snel 'opgeruimd'. 
Het zou kunnen dat ik over een week ongesteld wordt maar het kan ook nog een paar weken duren. (Of het zou gelijk weer raak moeten zijn ?)
 
Ik duim voor je Zazou! ?? 

Wij gaan gelijk de eerste maand na besloten te hebben te starten door naar februari haha. Ik voel m'n eisprong altijd heel duidelijk aankomen en we hebben hem dit keer sowieso precies gemist, omdat het nogal een ziekenboeg is bij ons thuis: zowel partner als zoon zijn ziek (en door dat laatste hebben we ook even zeer zware slapeloze nachten achter de rug). De situatie en energie was er dus deze week even niet. 
 
Better luck next month! ? 
 
Naar Zazou... Ik heb er helaas ervaring mee. Het maakt echt niet uit dat het er nog maar kort zat (dat werd mij een paar keer gezegd als ik er verdriet over had). Je bent toch erg van slag van zo'n miskraam. Hopelijk is het je snel weer gegund. 
Veel succes met de kinderwens dames! 
Mijn update is dat ik net positief getest heb. Eind november voelde het ineens toch wel heel spannend om voor een derde te gaan, dus hadden we alles toch een halt toe geroepen. Besloten het bij 2 te houden. En rond de jaarwisseling was mijn eisprong er veel sneller dan ik verwacht had en hadden we perongeluk op precies het goede moment seks. En nog z
 
Terug
Bovenaan