Tweede kindje 2023

Naar Zazou... Ik heb er helaas ervaring mee. Het maakt echt niet uit dat het er nog maar kort zat (dat werd mij een paar keer gezegd als ik er verdriet over had). Je bent toch erg van slag van zo'n miskraam. Hopelijk is het je snel weer gegund. 
Veel succes met de kinderwens dames! 
Mijn update is dat ik net positief getest heb. Eind november voelde het ineens toch wel heel spannend om voor een derde te gaan, dus hadden we alles toch een halt toe geroepen. Besloten het bij 2 te houden. En rond de jaarwisseling was mijn eisprong er veel sneller dan ik verwacht had en hadden we perongeluk op precies het goede moment seks. En nog zwanger ook! Zo bizar na het hele traject voor de eerste twee ziekenhuisbabies. Echt wtf en huh? Maar we zijn er toch wel heel blij mee en mocht het goed gaan dan is dit toch wel een wondertje! De testen lopen mooi op in elk geval. 
Omdat dit topic over zwanger worden gaat, zal ik me verder weer afmelden. Zeker na miskramen is "wauw meteen zwanger!" niet het leukste nieuws natuurlijk. Maar ik wens jullie wel alle geluk toe!
 
 
Hallo allemaal, ik ben nu 5+5 week zwanger van de tweede. Onze zoon word begin oktober 4 en gaat dan naar school!!! 
 
Maar ik ben zo bang voor een miskraam? bij de eerste dacht ik daar niet eens over na en vanaf het moment dat we weten dat ik zw ben moet ik bij elke afveeg kijken of er geen bloed mee komt. ( Gelukkig tot op heden niet) 14 april pas naar de VK. 
 
Zijn er meer met zn enorme knoop en spanning in de maag. ?
 
Hi Patricia,
Gefeliciteerd! Ik testte 2,5 week geleden ook positief voor de tweede en ook ik had een enorme angst voor een miskraam. Een angst die ik ook niet herkende van de zwangerschap van mijn zoon.
Bij mij is het helaas ook een miskraam geworden, afgelopen weekend heeft die doorgezet... Maar niet om je een rotgevoel te geven of zo! Ik troost me persoonlijk met het idee dat het me dus niet verbaasde dat het niet goed ging (omdat ik er al zoveel over nadacht), maar eigenlijk denk ik dat de angst ook zo aanwezig is de tweede keer omdat ik het nu bijna nog liever wil dan toen bij mijn zoon. En omdat ik ook iets had van "alles ging zo soepel bij hem, dat kan me nooit een tweede keer zo gegund zijn". Kortom... ik herken je angst, ben alleen misschien niet het beste verhaal dat je nu kunt lezen. 
Wanneer heb je je eerste echo? Ik hoop dat het bij jou gewoon een mooie, blijvende zwangerschap is!
 
Terug
Bovenaan