Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
We zijn nu 14 weken zwanger van nr 2 en daar heel blij mee! Paps houdt het liever bij 2 en ik heb zelf ergens een kriebel van nog een 3e kindje...
Kom zelf uit gezin van 3 meiden en ik ben de middelste. Dat heb ik eigenlijk niet altijd als prettig ervaren. De oudste en jongste trokken naar elkaar en ik 'hing' er dus bij. Ook houden zij van andere dingen dan ik. Nu gelukkig goed contact met de jongste, met de oudste kan ik het wel vinden maar we gaan niet zomaar bij elkaar op de koffie.
Dus misschien verander ik nog van mening als de 2e beeb een meisje is )))))
Wij hebben drie kindjes. Veerle is nu ruim 2,5 jaar en Pepijn en Hugo worden in januari 1 jaar. Ons gezin is met 3 kindjes helemaal compleet. Wij hebben de maxi cosi's verkocht.
Wij willen eigenlijk wel 4 kinderen! dus net op de helft hihi.... Lijkt ons gewoon gezellig. Maar zwanger zijn is absoluut niet mijn hobby en heb het nu al aardig druk vind ik zelf dus wat dat betreft!
Denk wel dat het na 2 kinderen niet moeilijker wordt eerlijk gezegd en je bent dan toch al steeds meer met de kinderen bezig dus eentje meer lijkt me dan minder erg. Vond de overgang van 1 naar 2 nu toch wel heftig eigenlijk. Komt ook doordat Alice een hele makkelijke baby was die meer dan de halve dag sliep, Erik is veel meer wakker en dat kan ik wel merken!
Maar goed, we zullen zien!
Die vraag staat hier niet tot discussie aangezien we geen kinderen meer kunnen krijgen. Het is 1 groot wonder dat Jens nog kwam na Mette dus we zijn HEEEL blij dat dit al gelukt is. Vandaag hebben we de maxi cosi verkocht en toen die wegging heb ik even flink gebruld omdat het even confronterend was maar meteen daarna realiseerde ik me dat ik er wel 1 van die 50% ben die WEL met een kind de ivf afdeling verlaat waar de andere helft met lege handen naar huis gaat. Kortom wij houden het bij 2 kindjes en genieten met volle teugen!
x ing
Wij houden het ook bij 2 kindjes.
Ik vond het zwanger zijn echt niet leuk, eigenlijk verschrikkelijk. Zeker de zwangerschap van Tim vond ik heel zwaar. Daarnaast denk ik dat een bevalling van een derde zo snel zal gaan dat we het ziekenhuis niet meer halen. Tim was er namelijk al na 44 minuten.
Ik vind het ook prima zo. Mensen vragen me regelmatig of ik het niet jammer vind dat we geen meisje hebben en dat vind ik niet erg. Ben een echte jongensmama heb ik wel gemerkt.
Daarnaast zou ons huis dan ook wel erg klein worden.
Nee, het is echt goed zo met onze mannen.
Ik wil (de) er altijd 3 of zelfs 4.
Maar 4 komen er echt niet meer!
Mijn 2 kids schelen slechts 15 maanden. Enm ik vind het erg pittig. In het begin niet. Maar nu ouder worden wel. Veel "ruzie" en veel aandacht vragen.
Ze zijn nog te jong om uit te leggen dat ze speelgoed moeten delen etc. S 'avonds maken ze er een drama van... huilen... 10x de trap op naar boven...
Ik verlang naar tijd voor mezelf!!!
Maar toch...toch zal ik een 3e willen. Als de oudste op school zitten. Al twijfel ik wel. Ik heb nu 2 gezonde kids. 2 x een zeer zware bevalling gehad. En dan wil ik, net als het allemaal makkelijker wordt, toch een 2e...? Maar aan de andere kant... nooit niet meer zwanger zijn... nooit geen pas geboren baby tegen je aan... aan je borst... nooit geen eerste lachje meer... nooit geen eerste stapjes meer...! Kortom ik wil er nog niet aan...
Alleen is er nog 1 probleempje:"mijn man vind 2 echt genoeg!"
En dan moet ik me daar zomaar bij neer leggen? Dat kan ik niet! Dan bepaal hij dus mijn toekomst. Maar ja... als we wel een 3e willen... bepaal ik...
Kortom: LASTIG ALLEMAAL!
Gelukkig hebben we nog ff de tijd!
Nog even terzijde, ik moet wel zeggen dat ik er momenteel wel veel moeite mee heb dat het een miskraam is geworden, anders wass ik nu alweer ruim 5 maanden zwanger geweest, stom is dat he, ik weet wel dat het heel fijn is dat mijn lichaam het zo opgelost heeft, maar toch................ En het eventuele derde kindje is dan ook echt ons laatste, aangezien het geen optie is om een vierde keizersnede te ondergaan.