tweede of derde kindje of misschien zelfs vierde

hoi hoi,
hier voor 99,9% zeker dat het bij onze twee kinderen blijft. Eigenlijk 100% maar je weet nooit haha.
Vroeger leek het me mooi om 3 kinderen te mogen krijgen maar toen ik eenmaal met Marc samen was bleek dat hij daar anders over dacht. In eerste instantie wou hij helemaal geen kinderen :-(
Dat is echt nog een heel probleem geweest in onze relatie. Gelukkig hebben we onze meningen naar elkaar toe kunnen bijstellen en zijn we super gelukkig met onze twee meiden. Eigenlijk zou ons gezin al uit drie kinderen hebben bestaan omdat ik 5 jaar voor Sarah geboren werd al een ander kindje door een miskraam verloren ben.
Wat voor ons een overweging is om het bij 2 te laten is naast de emotionele afwegingen (die heel zwaar wegen) ook praktisch (ons huis wordt anders wel erg krap) en financieel (we willen ze alles kunnen geven).
Conclusie: we zijn nu gezegend met twee gezonde kinderen en daar blijft het bij!

Hoi wij wilden er graag 3 en ik ben inmiddels 8 weken zwanger van nr 3. Het zal natuurlijk druk worden want fenna is net 3 als de beeb komt en yara word vlak erna 2. Ben eigenlijk heel erg benieuwd naar de eerste echo ik heb steeds het gevoel dat het er 2 zijn, ik heb er zelfs al een paar keer over gedroomd en aangezien tweelingen ook nog in de familie zitten vind ik dit erg spannend.

Groetjes Nancy

Terug
Bovenaan