tweede ronde, eerste kindje wie ook ?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Vandaag zijn de duivels gekomen. Had best wel veel klachten, ook overgeven en twee druppels bloedverlies gehad ( dus dacht aan innesteling ) maar helaas! Nu vol goede moed naar ronde twee. Mn NOD is 18 augustus. Ben benieuwd wie er mee gaat naar ronde twee. Voor degene die bijna hun NOD hebben heel veel succes

liefs happy

Hoi happy,
Dat is behoorlijk balen, maar ook verrwarrend zeker als je symptomen als overgeven hebt.
Ik  was niet erbij  in (topic)ronde 1, maar wil graag mee in ronde 2. Mijn NOD is 25 juli. Ik had afgelopen week  een enkele keer wat vage buikpijn alsof ik ongesteld wordt. Maar ik let nu op elk seintje van mijn lichaam, dus weet niet wat ik ervan moet denken.
In ieder geval succes in ronde 2,
                                                                                          sterretje7

Hoi hoi,

Spannend zeg bijna je NOD. Ik vond het echt spannende dagen en ik heb er wel van geleerd dat je lichaam je dus flink voor de gek kan houden. Het viel echt even flink tegen. Van te voren had ik zoiets van, als het binnen een jaar gebeurd is het mooi, maar nu met al die symptonen en dat beetje bloedverlies was het toch wel even spannend. Ik zal de komende dagen flink voor je duimen ( en voor de rest van de meiden ook ). Hou ons op de hoogte hoor. Succes

liefs happy

hoi hoi,,

wij zijn nu ook aan ronde twee, eerste kindje..
ik vind het ook allemaal reuze spannend, mijn volgende nod is 10 augustus..
toen wij besloten eraan te beginnen, had ik inderdaad ook zoiets van als het binnen een jaar lukt is het prima,, maar nu ohoh ik kan niet meer wachten tot het zover is.
Vanwege een chronische ziekte van mij mochten wij niet zomaar beginnen met zwanger worden, maar moest dit alles besproken worden in het ziekenhuis, en er moesten eerst heel wat onderzoeken en gesprekken aan vooraf gaan.
We zijn vorig jaar oktober naar het ziekenhuis gegaan met de mededeling dat we graag een kindje wilde, en we hebben nu dus net het groene licht gekregen dat alles goed was en we eraan mochten beginnen.
Dus ik wacht voor mijn gevoel nu ook allang genoeg, ook al zijn we pas voor de echt aan de tweede ronde bezig..

succes allemaal en we kletsen hier maar lekker al ons gedachten,zorgen en spanningen van ons af!!!

liefs kleintje...

ja hoor, ik doe ook weer mee.................weet niet of ik heel actief ga mee doen deze ronde, maar kan zomaar zijn van wel. Merk dat ik best wel onrustig word van al die verhalen, en teleurgesteld (beetje egoistisch misschien) als anderen wel in ronde 1 meteen zwanger zijn geworden...........maar goed, het is soms ook wel even lekker om je hart te luchten he? In ieder geval wens ik iedereen die 'meedoet' weer veel succes en plezier op de klusdagen en hoop dat we elkaar weer door de moeilijke, verwarrende dagen heen kunnen sleuren!!!!
Liefs Rimke

Hallo allemaal,

Spannend is het zeker. Je leert volgens mij wel veel beter naar je lichaam te luisteren. En teleurstellend kan het ook zijn, maar hoort dat er niet  bij? En ronde 1 zou te gek zijn geweest, maar anderzijds is het ook mooi om te lezen hoe gewenst de toekomstige jeugd is.
Het lijkt me super om dit met elkaar te delen.
@kleintje: kan je chronische ziekte veel kwaad tijdens een zwangerschap?

Liefs sterretje7

O, daar heb je helemaal gelijk in hoor! Maar ik ben nou eenmaal niet zo geduldig..............als ik iets wil, wil ik het nu!!! En dat kan nou eenmaal niet altijd, dus voor mij is het zeker een goed les hoor!

Hoi meiden,

Gelukkig ben ik hier niet meer helemaal alleen. Ik heb net op de pagina van predictor gekeken want, daar kan je bereken wanneer je vruchtbare dagen zijn, je eisprong en de eventuele innesteling. Weet je een beetje waar je aan toe bent. Begin augustus ga ik een weekend met heel de fam. weg en dan zijn precies mn vruchtbare dagen, dus blijf daar maar heeeeel veel op de kamer.Hoop dat het daar een beetje vruchtbare omgeving is hihi . Gaan we elkaar ronde twee maar weer gezellig door kletsen he meiden. Kijken wie er nog volgt hier. Spannende dagen hoor voor een aantal meiden.

liefs happy

Terug
Bovenaan